10 نکته ضروری در زمینه راه‌اندازی کسب و کار در حوزه‌ی سلامت: بایدها و نبایدهای لازم برای کارآفرینان

10 نکته ضروری در زمینه راه‌اندازی کسب و کار در حوزه‌ی سلامت: بایدها و نبایدهای لازم برای کارآفرینان

اکنون زمان بسیار مناسبی برای شروع یک تجارت در حوزه‌ی سلامت است. صنعت مراقبت‌های بهداشتی یکی از بزرگترین ایجاد کننده‌های شغل در جهان است. دلایل زیادی برای این رشد وجود دارد. بچه‌ها بزرگ می‌شوند و نیاز به مراقبت بیشتری خواهند داشت. فناوری‌های جدیدتری در دسترس خواهد بود که زمینه تحقیق در مورد مشکلات اساسی را فراهم می‌کنند. چه بخواهید خدمات پزشکی ارائه دهید، چه تجهیزات و یا فناوری‌های جدید توسعه دهید، شما برای رسیدن به موفقیت به یک نقشه احتیاج دارید. برای آشنایی با نکاتی که در راه‌اندازی یک استارتاپ در حوزه‌ی سلامت باید به آن‌ها توجه کنید ادامه‌ی مطلب را مطالعه نمایید.1- اطمینان حاصل کنید که خدمتی دارید که مردم به آن نیاز دارنداولین قدم شما در ایجاد یک استارتاپ سلامت محور این است که مطمئن شوید چیزی را می‌خواهید که مردم بخواهند. نه تنها این مورد را باید بدانید بلکه حتما باید بدانید که آن‌ها چقدر حاضرند برای آن هزینه کنند. این شروع ایجاد یک تجارت مناسب است. شما باید یک نیاز بازار را با قیمتی که مردم برای آن هزینه می‌کنند، برآورده کنید.برای بررسی مشتریان احتمالی وقت بگذارید و از آن‌ها بپرسید که در کارشان با چه چالش‌هایی روبرو هستند. ببینید که چگونه محصول یا خدمات شما می‌تواند به آن‌ها در حل مشکلشان کمک کند. ممکن است مجبور شوید برای جذابیت بیشتر ایده خود آن را تغییر دهید.2- از فناوری‌های جدید استقبال کنیدفناوری جلودار صنعت بهداشت و درمان است. سازمان‌های بهداشتی در حال جستجوی راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها و حل چالش‌های واقعی سلامت هستند. راه‌حل‌های فناورانه، مانند سیستم عامل‌های کارآفرینانه، با ارائه خدمات متنوعی مانند ویزیت‌های مجازی پزشک، در انجام این کار به آن‌ها کمک می‌کند. شما باید روی باند فناوری پرش کنید، درغیر اینصورت عقب خواهید ماند.3- شرکای خود را عاقلانه انتخاب کنیدبه عنوان یک شرکت نوپای مراقبت‌های بهداشتی، ممکن است به دنبال شریک یا سرمایه‌گذار باشید. این مرحله مهمی در رشد تجارت شما است، اما مسلما شما نمی‌خواهید شریک اشتباه انتخاب کنید. شما می‌خواهید با افرادی کار کنید که دید شما را می‌بینند و آن را درک می‌کنند. یک شریک یا سرمایه‌گذار که دید متفاوتی نسبت به تجارت دارد می‌تواند باعث شکستگی در روابط شود. ممکن است وسوسه شوید که فقط با شخصی در حال تأمین بودجه باشید. قبل از امضای هرگونه مدارک، مطمئن شوید که آن‌ها برای استارتاپ شما مناسب هستند.4- ساختار حقوقی مناسب را انتخاب کنیدشما می‌توانید تعدادی ساختار حقوقی داشته باشید، از یک شرکت انحصاری گرفته تا یک شرکت. این یک تصمیم مهم است زیرا می‌تواند بر مسئولیت شخصی و میزان مالیاتی که می‌پردازید تأثیر بگذارد. شما بهتر است از یک وکیل تجارت مشاوره بگیرید و تحقیق کنید که گزینه مناسب شماست. از این گذشته، شما نمی‌خواهید خانه خود را گم کنید زیرا نوع اشتباهی از مشاغل را انتخاب کرده‌اید.5- فضای اداریخواه در حال راه‌اندازی مطب پزشک باشید و یا در حال راه‌اندازی یک شرکت پیشرفته‌، موقعیت مکانی شما بسیار مهم است. شما می‌خواهید مکانی داشته باشید که دسترسی به آن راحت باشد و از کارمندان و بیماران استقبال کند. تصمیم دیگری که باید بگیرید این است که آیا باید فضا را اجاره کنید یا یک ساختمان بخرید. خرید یک ساختمان ممکن است یک انتخاب هوشمندانه باشد زیرا در صورت شکست شرکت هنوز دارایی خواهید داشت. ارزش دارد که وقت بگذارید و فضای مناسبی برای کسب و کار خود پیدا کنید.6- یک بیزنس پلن تهیه کنیدبله، مطمئنا شما یک بیزنس پلن احتیاج دارید. مشاغلی که بیزنس پلن ندارند تمایل به شکست دارند. کسانی که این کار را انجام می‌دهند موفق‌تر هستند. اگر به دنبال سرمایه‌گذار یا وام هستید، یک بیزنس پلن رسمی لازم است. داشتن یک بیزنس پلن رسمی نیز خوب است زیرا هنگام شروع کار خود، به عنوان یک نقشه عمل می‌کند. آن را به عنوان راهنمای استراتژیک خود در نظر بگیرید که هنگام تصمیم‌گیری بزرگ به آن مراجعه می‌کنید.7- یک متخصص بازاریابی شویدشما باید بازاریابی را درک کنید. نیازی نیست که یک متخصص فیس بوک باشید. چند نکته ساده وجود دارد که باید بدانید: مارک تجاری ، USP و مخاطبان. اینها مواردی هستند که استارتاپ مراقبت‌های بهداشتی شما را از بقیه جدا می‌کند. بر این سه مورد مسلط شوید و شما پایه و اساس تجاری خوبی خواهید داشت.8- آیین‌نامه‌های دولت را بشناسیدبسیاری از مقررات دولت در صنعت بهداشت و درمان وجود دارد. برای انجام هر کاری باید از معیارهای زیادی عبور کنید. شما باید بدانید که این مقررات چیست و آن‌ها را بپذیرید. شما نمی‌خواهید به دلیل عدم رعایت قانون جریمه شوید. این به اعتبار شما آسیب می‌رساند.9- ایجاد روابطموفقیت راه‌اندازی کسب و کار شما به کیفیت روابط شما بستگی دارد. بیشتر کارآفرینان از منظر “چه کاری می‌توانید برای من انجام دهید” بر روابط تمرکز می‌کنند. این فقط منجر به روابط معاملاتی می‌شود که راه به جایی نخواهد برد. شما باید برعکس عمل کنید. از مردم بپرسید که چگونه می‌توانید در کارشان به آن‌ها کمک کنید تا به اهدافشان برسند. اگر بتوانید این کار را بارها و بارها انجام دهید‌، اعتماد شکل می‌گیرد و روابط طولانی مدت ایجاد می‌شود. شما باید مردم را زیر نظر داشته باشید و به آن‌ها کمک کنید. نتیجه این است که شما روابطی با کیفیت بالا خواهید داشت که در آن افراد تمایل بیشتری به معرفی و کمک به شما در صورت نیاز دارند.10- صبر داشته باشیدیکی از بزرگترین اشتباهاتی که کارآفرینان بهداشت و درمان انجام می‌دهند این است که خیلی زود منصرف می‌شوند. آن‌ها فقط پس از امتحان کردن کارها برای مدت کوتاهی از ایده‌ها و برنامه‌های عالی منصرف می شوند. اتفاقی که برای کارآفرینان می‌افتد این است که ذهن می‌تواند مانع کارها شود. کارآفرینان می‌توانند با اجسام براق و جدید حواس پرت شوند. این فقط منجر به فرسودگی شغلی می‌شود زیرا کارآفرینان برای چند هفته چیزی را امتحان می‌کنند، تصمیم می‌گیرند که نتیجه نمی‌دهد و سپس چیز دیگری را امتحان می‌کنند.یک دستورالعمل خوب برای دنبال کردن، دادن 90 روز به هر برنامه جدید است. شما می‌خواهید در این 90 روز پیشرفت‌های مداوم را اندازه بگیرید‌، چه درآمد باشد و چه هدف شما باشد. همچنین باید هر روز با یک اقدام مداوم، آن را پیگیری کنید.شما می‌توانید یک استارتاپ موفق در حوزه‌ی سلامت راه‌اندازی کنیداین یک اقدام جسورانه برای ایجاد یک شرکت مبتنی بر مراقبت‌های بهداشتی است. کسب و کار رقابتی است زیرا استارتاپ‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توجه به رقابت می‌پردازند. می‌توانید جمعیت را بشکنید و مورد توجه قرار بگیرید. این به صبر، بنیان خوب و تمرکز بر روابط نیاز دارد. قطعا استفاده از فناروری‌های جدید نیز در این امر می‌تواند به شما کمک نماید.

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *