الگوریتم های سئو

الگوریتم های سئواین بروزرسانی الگوریتم به احتمال زیاد شما را آزار می دهد.گوگل پاندا وب سایت ها را بر اساس کیفیت محتوای آنها ارزیابی می کندبه صفحاتی که دارای محتوای با کیفیت بالا هستند ، از جایگاه های بالاتری برخوردار می شوند و بالعکس.این به میزان خوب بودن شما با بهینه سازی در صفحه خلاصه می شود.· محتوای نازک این لزوما به معنای محتوای با کلمات بسیار کم نیست. به تظاهرات احتیاج دارید؟ نوع “آیا کریسمس است؟” در نوار جستجوی Google ببینید و رتبه اول را ببینید. سایت تاریخ را چک می کند و سپس فقط به زبان محلی شما می گوید Yes یا No. هر چند من شما را تشویق نمی کنم که مانند اسپارت ها لاکونیک باشید. هنگام ایجاد محتوا ، مطمئن شوید که آن پاسخ صریح به س quال جستجوی کاربر ارائه می دهد.· محتوای بی کیفیت این به معنای محتوایی است که حتی اگر به آن نگاه کنید به شما آسیب می رساند چه رسد به خواندن. متن دارای قالب ضعیف همراه با خطاهای گرامری ، تصاویر عظیم یا حواس پرت کننده ، طرحی که بر تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد – هر آنچه که گمان می کنید کاربران را به روش اشتباه مالش دهد ، این کار را خواهد کرد. بازدید آنها از سایت شما باید لذت بخش باشد.· مطالب غیر مفید ، غیر قابل اعتماد. نوعی که به کاربرانی که آن را پیدا کرده اند کمک نمی کند یا باعث صدمه کامل می شود. Google هیچ تحملی در برابر بی کفایتی و تبحر ندارد. تلاش کنید تا یک نیروی مثبت باشید.· متن تکراری اغلب از آن به عنوان “محتوای تکراری” نام برده می شود ، اما پاندا واقعاً فقط با کپی تکه های متن اخم می کند. تصاویر بازی عادلانه ای است. فیلم ها بازی عادلانه ای هستند (به جز در YouTube). متن جایی است که باید مراقب آن باشید. اگر از متن های کوچک به عنوان نقل قول استفاده کنید ، اشکالی ندارد. استفاده مجدد از متن و انتقال آن به عنوان اثر اصلی شما ، کاری ممنوع است. این کار را در صفحات کافی انجام دهید تا کیفیت سایت شما را مختل کند و پاندا اقدامی انجام خواهد داد.· چرخش مقاله. این به تلاش برای جلوگیری از مشکلات مربوط به محتوای تکراری با بازنویسی متن از سایت دیگر اشاره دارد. متأسفانه برای کسانی که آن را امتحان می کنند ، محتوای خوب نیز باید اصیل باشد و چرخش اغلب کیفیت محتوا را نیز کاهش می دهد (به خصوص اگر فرآیند را با نرم افزار خودکار کنید).آیا شما مثبت هستید که سایت شما توسط Panda مورد ضربه قرار گرفته است؟ سپس عملکرد شما بهبود کیفیت محتوای خود است.اگر برای شما روشن است که کدام صفحات به کار بیشتری احتیاج دارند ، آنها را تعمیرات اساسی کنید: تمام مواردی را که باعث آزاری کاربران و الگوریتم می شود حذف کرده و موارد بیشتری را که شایسته تأیید است ، قرار دهید.این دومین بروزرسانی الگوریتم است که به احتمال زیاد شما را آزار می دهد. پنگوئن اشتراکات زیادی با پاندا دارد ، اما وب سایت ها را با فاکتور دیگری ارزیابی می کند: پروفایل پیوند آنها. بک لینک ها در رتبه بندی سایت تأثیر مثبت می گذارند اگر:· آنها در صفحات مرتبط با صفحات پیوند داده شده شما قرار می گیرند· آنها با محتوای مربوط به صفحات پیوندی شما احاطه شده اند· آنها از منابع معتبر به شما اشاره می کنند· آنها از چندین دامنه مختلف آمده اندبرعکس ، پیوندهای مشکوک از منابع سایه ، تأثیر منفی بر رتبه بندی شما خواهد داشت. پنگوئن از این اطمینان حاصل می کند.نکته مهم: Google Penguin همان اقدامات دستی Google برای پیوند غیر طبیعی نیست. پنگوئن کاملاً خودکار است و هنگامی که بک لینک های غیر طبیعی دیگر عاملی نباشد ، به سایت شما اجازه می دهد تا به آن برسد. برای مقابله با یک اقدام دستی ، باید علاوه بر پاکسازی پیوندها ، درخواست تجدیدنظر را نیز ارائه دهید.· خرید لینک. به دست آوردن پیوندهایی که از PageRank در ازای دریافت پول یا محصولات عبور می کنند ، نقض دستورالعمل های وب مستر گوگل است.· عدم تنوع متن لنگر . متن موجود در بک لینک ها عامل دیگری است که کیفیت نمایه پیوند شما را تحت تأثیر قرار می دهد. اگر این متن در همه جا یکسان باشد ، به نظر می رسد Google مانند تلاشی برای دستکاری در رتبه بندی شما است.· کیفیت پایین لینک ها . اگر محتوای پیرامون آن بی کیفیت یا از لحاظ زمینه برای صفحه پیوندی بی ربط باشد ، Penguin را خاموش می کند. شما همیشه نمی توانید کنترل کنید که چه کسی به شما پیوند دارد ، اما باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا از شر پیوندهایی که به شما آسیب می رسانند خلاص شوید.· پر کردن کلمات کلیدی تعجب! فکر می کنید این منطقه قلمرو پاندا باشد ، زیرا کلمات کلیدی محتوای درون صفحه ای هستند. اما پنگوئن همچنین مراقب استفاده غیر طبیعی از کلمات کلیدی است. آیا تا به حال با صفحاتی با جملات طولانی ، تقریباً بی معنی و پر از ده ها س searchال جستجو مواجه شده اید؟ این همان چیزی است که پر کردن کلمات کلیدی در بدترین حالت به نظر می رسد.اگر مشکل در بخش بک لینک ها است ، باید مواردی را که دارید جستجو کنید.ساده ترین راه برای انجام این کار اسکن سایت خود با استفاده از ابزار بررسی کیفیت Backlink از WebCEO است .هنگامی که همه سیب های بد را در سبد خود پیدا کردید ، آنها را از هر طریق موجود پایین بیاورید.اگر قادر به حذف دستی آنها هستید ، این کار را انجام دهید. اگر می توانید با شخصی که محتوای دامنه پیوند دهنده را مدیریت می کند صحبت کنید ، این کار را انجام دهید. برای مواردی که این دو گزینه نمی توانند کار کنند ، ابزار Google Disavow وجود دارد.اگر کلمات کلیدی را با آنها اشتباه گرفته اید ، به ترتیب کلمات کلیدی سایت خود را وارد کنید. تعداد آنها را کاهش دهید تا متن در همه جا طبیعی به نظر برسد.می توانید صفحات سایت خود را با ابزار SEO Web Landing Page SEOاسکن کنید تا میزان محتوای آنها در کل کلمات کلیدی را بررسی کنید.اگر تا به حال در SEO محلی گمراه شده اید ، به احتمال زیاد از فاکتورهای رتبه بندی در آن اطلاع دارید.اما آیا می دانید Google از آنها در الگوریتم جستجوی جداگانه استفاده می کند؟دو الگوریتم – یکی برای جستجوی سنتی وب ، دیگری برای جستجوی محلی. چنین رویکرد تقسیم شده کمتر از نتایج جستجو ایده آل است. برای همکاری بهتر هر دو الگوریتم ، به روزرسانی لازم بود و بنابراین انجام شد.نتیجه؟رتبه بندی یک وب سایت اکنون با توجه به مکان و فاصله کسب و کار مربوط به آن تعیین می شود: هرچه نزدیکتر ، بالاتر است.علاوه بر این ، Google 7 بسته خود را کوتاه کرده و دوباره در 3 بسته قرار داد. مطمئناً کمک بزرگی به کاربران بود … اما برای مشاغل ، اکنون رقابت در این سه موقعیت ارزشمند اولویت است.در مورد فاصله بین تجارت و کاربر کار زیادی نمی توانید انجام دهید. اما برای جذب کاربرانی که بهاندازه کافی نزدیک هستند ، همه توانایی شما در این است که به سایت شما کمک کند تا در جستجو بالاتر ظاهر شود.موقعیت های رتبه بندی خود را همانطور که معمولاً با سئو می کنید تقویت کنید:· محتوای با کیفیت بالا و مربوط به جایگاه خود ایجاد کنید.· از کلمات کلیدی استفاده کنید که شامل موقعیت مکانی شما هستند.· سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید.· از منابع معتبر پیوند ایجاد کنید.برای الگوریتم جستجوی محلی نیز بهینه سازی کنید:· از متن ، عکس و فیلم در محتوای خود که به شدت با موقعیت مکانی شما مرتبط است استفاده کنید.· لیست هایی را در فهرست های مشاغل و Google برای کسب و کار من ایجاد کنید.· نقل قول های NAP (نام ، آدرس ، شماره تلفن) را در آن لیست ها و در سایت خود وارد کنید.· نظرات و توصیه های مثبت مشتریان خود را بدست آورید.· از داده های ساختاریافته در صفحات سایت خود استفاده کنید

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *