ساخت برنامه گرافیکی(قسمت دوم)

ساخت برنامه گرافیکی(قسمت دوم)سلامی دوباره…اگه قسمت اول رو نخوندی بهتره بری قسمت اول رو بخونی و بعد بیای اینجا تا یک چیزایی رو یاد گرفته باشی https://virgool.io/@maziyar_adibifar/%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%88%D9%84-jwyqfaizsh1u خب حالا باید یک دکمه برای برناممون در نظر بگیریم تا با زدن روی دکمه اطلاعات وارد شده در ورودی یک خطی ما ارسال بشه به یک فانکشن یا همون تابع ماپس برای ایجاد دکممون از Button استفاده میکنیم دقت کنید B باید بزرگ باشهb1=Button(root,text=&quotenterr&quot)b1.pack()میبنیم که دکمه ما ایجاد شدحالا باید یک فانکشن تعریف کنیم تا با زدن دکمه اطلاعاتمون وارد اون بشه تا متنی که نوشتیم رو نشون بدهdef click(): r=Label(root,text=e.get()) r.pack()اسم فانکشنمون رو گذاشتم clickو درون اون یک Label در نظر گرفتم که اطلاعات رو با استفاده از تابع get دریافت میکنه و با قرار دادن در قسمت text اون رو نمایش میدمدمو آخر مااا اینهفک میکنم تا همینجا کافیهنمیخوام بیشتر از این گیج بشیدبرای اینکه نحوه غیر فعال کردن دکمه ها رو یاد بگیرید بهتره ویدیو من رو از آپارات دنبال کنیدسعی میکنم از این به بعد هر ویدیویی که میگیرم اینجا هم برنامم رو پیاده سازی کنماگه مشکلی داشتید همینجا بگید و با لایک کردن بهم انرژی بدیدمرسی عزیزان:)

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *