به سبکِ حاج قاسم

به سبکِ حاج قاسم

«جنگ اقتصادی» نیز به الگو و مدل حاج قاسم نیاز دارد یعنی مدیریتِ «قوی، فعّال و خسته‌نشو.»«در برخی از بخشهای اقتصادی ما توان مدیریّتی ضعیف است… مدیریّتها بایستی قوی باشند، فعّال باشند، خسته‌نشو باشند. هر جا ما با مدیریّتهایی با این خصوصیّات -یعنی خستگی‌ناپذیری و فعّالیّت و نشاط- مواجه بودیم دیدیم که کار پیشرفت کرده و هر جا که این جور حضورِ لازم و دائم وجود نداشته باشد، البتّه مشکلات پیش می‌آید.»۲۱/ ۷/۱۳۹۹ این سخنان رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با دانشجویان دانشگاه‌های افسری یکبار دیگر مسئله‌ی «مدیریتِ اقتصاد ملی» را در افکار عمومی مطرح ساخت.پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در یادداشت زیر براساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن تحلیل ابعاد مشکلات اقتصادی و معیشتی، راه بُرون‌رفت از آن را بررسی کرده و خصوصیاتِ مدیریت کارآمدی که توانِ حل مسئله‌ی اقتصاد دارد را نیز تبیین کرده است:یکم: مشکلات معیشتیِ مردمامروز مسئله‌ی اولویت‌دار کشور «اقتصاد» است: «اقتصاد، مسئله‌ی اولویّت‌دار کشور است.» ۱۰/ ۱/ ۱۳۹۶ و واقعیت این است که «مردم از لحاظ معیشت دچار مشکلند.» ۱۰/ ۱/۱۳۹۶ مشکلی که برای عموم ملموس است: «مشکلات معیشتی، امروز چیزی است که آحاد مردم، همه آن را احساس میکنند؛ یک بخشی از مردم هم بشدّت و واقعاً زیر فشارند… گرانی فراوان است. خب اینها واقعاً فشار می‌آورد روی مردم؛ یک مشکلاتی است که وجود دارد؛ یا کاهش ارزش پول ملّی؛ اینها مشکلات اقتصادی کنونی کشور است.» ۲۲/۵/۱۳۹۷دوم: فشار حداکثریِ دشمنیکی از اهداف جدی و مهم دشمن هم ضربه بر پیکره‌ی ایران اسلامی است: «هدف میان‌مدّت آنها مسئله‌ی اقتصاد کشور است، مسئله‌ی معیشت مردم است. اقتصاد بایستی حرکت نکند، معیشت مردم بایستی لنگ بماند، کار و تولید باید در کشور پایین بماند، بیکاری باید به‌عنوان یک بلا در کشور عمومیّت پیدا کند، مردم بایستی از جمهوری اسلامی و از نظام اسلامی به‌خاطر مشکلات معیشتی ناامید و مأیوس بشوند.این هدف دشمن است.» ۲۰/۲/ ۱۳۹۶ و چنین هدفی را از مسیر «فشار حداکثری» و «تحریم‌های بی‌سابقه‌ی جنایت‌آمیز» دنبال می‌کنند: «رئیس‌جمهور آمریکا اظهار خوشحالی میکند که بله، ما فشار حدّاکثری اقتصادی و تحریمهای حدّاکثری را اِعمال کردیم و اقتصاد ایران را دچار اختلال کردیم.» ۲۰/۲/ ۱۳۹۶ در واقع دشمن یکی از «ارکان قدرت ملی» کشور را هدف گرفته است.سوم: به سبکِ سلیمانیدر برخورد با فشارها و توطئه‌های دشمن ۲ نوع برخورد متصور است. برخی راه بُرون‌رفت از مشکلات را «سازش» و عقب‌نشینی از اصول و منافع ملی می‌دانند اما علاوه بر مبانی اعتقادی، تجربه‌ی تاریخی نیز چنین چیزی را رد کرده است. نزدیک‌ترین این تجربیات را می‌توان «تجربه‌ی برجام» دانست.اما از سوی دیگر شیوه‌ی دیگری نیز برای عبور از موانع دشمن‌ساخته و غلبه بر مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی وجود دارد. الگویی که «شجاعت» و «تدبیر» را توأم کرده و «عقلانیت» را «محافظه‌کاری» و «عقب‌نشینی» معنا نمی‌کند.نمونه‌ی عینی چنین سبک و شیوه‌ای در زمانه‌ی ما «حاج قاسم سلیمانی» است: «شهید سلیمانی، هم شجاع بود، هم با تدبیر بود؛ صِرف شجاعت نبود؛ بعضی‌ها شجاعت دارند امّا تدبیر و عقل لازم برای به کار بردن این شجاعت را ندارند. بعضی‌ها اهل تدبیرند امّا اهل اقدام و عمل نیستند، دل و جگر کار را ندارند… هم شجاع بود، هم با تدبیر بود.» ۱۸/۱۰/ ۱۳۹۸حاج قاسم با چنین شیوه و مدلی توانست جمهوری اسلامی را در جبهه‌ی مقاومت و مبارزه علیه مستکبرین و وابستگان‌شان به پیروزی برساند و اینک «جنگ اقتصادی» نیز به الگو و مدل حاج قاسم نیاز دارد یعنی مدیریتِ «قوی، فعّال و خسته‌نشو.»: «برای شکوفایی اقتصاد کشور، به کاری احتیاج داریم که هم مجاهدانه باشد، هم عالمانه باشد.با تنبلی، با بی‌حالی، کم‌انگیزگی، مسئله‌ی اقتصاد کشور حل نخواهد شد. کار جهادی باید انجام بگیرد، مدیریّتهای جهادی باید بر مسائل اقتصادی کشور احاطه داشته باشند.»سامانه فروشگاه شُکا می‌تواند این امکان را برای کاربرخود فراهم کند تا کاربر بتواند محصول و خدمات مورد نظر خود را به راحتی بررسی کرده انتخاب و خرید نماید. سامانه فروشگاه شُکا با فناوری دیجیتال که کاربررا امکان پذیر می سازد تنها با یک سرچ تعداد زیادی تولید‌کننده را پیدا کند که محصول و یا خدمات مورد نیاز او را ارائه می‌کنند و به این صورت می‌تواند با صرف کمترین زمان محصولات خود را پیدا کرده قیمت و برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کند تا در نهایت بتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی تولید‌کننده مورد نظر را انتخاب کند که می‌تواند بهترین خدمات و قیمت را در اختیار او قرار دهد.از طریق فعالیت درست در بازار‌یابی و فروش محصولات بصورت دیجیتالی امکان افزایش آگاهی پیرامون آشنایی کاربران با تولید‌کنندگان و محصولات آن‌ها و ترغیب کاربران به مشاهده وانتخاب محصولات سنتی ایرانی و در نهایت خرید فراهم خواهد شد.شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگاناستفاده نمایید. شما پس از ثبت نام در این سامانه محصولات خود را به صورت مستقم از درب کارخانه بصورت مرسوله پستی به کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات خود در این سامانه اقدام نمایید جهت اطلاعات بیشتر درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها در این سامانه، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند تولید‌کنندگان سنتی برای فروش موثر برای یافتن کاربران درسراسرایران به صورت تخصص و تصویری بهتراز فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی.چشم‌اندازها زمانی نمایان می‌شوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده وبا ضاعقه آن‌ها تولید کرده و اختصاص دهید.کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا بفهمید چه اطلاعاتی مفیدی را می‌توانید در مورد کاربران‌تان در این سامانه دریافت نمائید.فروش مستقیم راهی برای کسب و کار و ارتقاء فروش محصولات ایرانی و خدمات انحصاری به کاربران

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *