🏃زودباش…عقب نمونی🎯💪

🏃زودباش…عقب نمونی🎯💪

#راهنمای نهایی برای ایجاد محتوادر این مقاله ؛ تمام چیزی که برای # ایجاد محتوای جذب و تبدیل باید بدونی رو یاد میگیری 😉برگرفته از سایت : blog.hubspot.comمترجم A-h. 🌏جهان ، جهان تغییر است . هر روزه شاهد جریان سریع تغییرات مداوم و چشمگیری در روند کسب و کارها و همینطور آموزش ، هستیم. تصمیم با شماست ؛ که برای بقا ؛ پیشرفت و موفقیت کسب و کارتان با این تغییرات سازگار شوید ؛ یا از این قافله ی پیشرفت و موفقیت ، عقب بمانید!محتوا ها ؛ قسمت عمده ای از زندگی روزانه ی ما شده اند . ☚اما چرا و چگونه؟! پاسخ ساده است. همه ما ، اولین جایی که برای جستجوی سریع ، راحت و مطمئن برای سوالات مختلف ، مطالب آموزشی و یا حتی مشاوره و خرید کالا و خدمات ؛ به سراغ گوگل ( یا موتور جستجوی مورد علاقه تان) و شبکه های اجتماعی تلگرام ، یوتیوب ، اینستاگرام و … میرویم . چرا ؟! … چون : ● ما را مطلع و به روز نگه میدارند .● به سوالات ما به راحتی پاسخ میدهند.● ما را سرگرم میکنند. ● میتوانند در تصمیمات و انتخاب های ما برای کالا و خدمات مورد نظرمون ، کمک کنند. ● به تخصص و شغلمون کمک میکنند تا بتونیم ، آگاهی و اعتماد لازم را برای جلب رضایت و ماندگاری بازدیدکنندگان و مخاطبان ایجاد و در نهایت برای شرکت و شغلمون درآمدزایی کنیم. ⌛اگر هنوز آموزش و یا حتی تولید محتوا رو شروع نکردید ، با من همراه باشید تا قدم قدم با هم این حرفه جذاب و قوی رو یاد بگیریم . ✋🚦قبل از هرچیزی ، یادمون باشه که تولید محتوا یک فرآیند تکراریه که بازده قابل توجه و بالایی برای مخاطبان شما داره . پس شما باید به نحوی کارهای خلاقانه تولید کنید که نه تنها مخاطبان شما رو به وجد بیاره بلکه باعث رونق کسب و کارتون هم بشه . 🎯شما هر موتورجستجو یا شبکه اجتماعی را باز کنید با محتواهای بسیاری روبه رو هستید . پس بدونید که موفقیت در این کار به توانایی شما در تطبیق آن با رسانه ای که در آن فعالیت دارید ، متکی و وابسته ست. بنابراین ؛ چیزی که مسلمه اینه که شما نمیتونید از یک محتوا برای همه ی رسانه ها استفاده کنید ، چون هر محیط محتوای مناسب خودش رو میخواد . ☚ اگر دنبال موفقیت و پیشرفت هستید ؛ خلاقیت خودتون رو متناسب سازی کنید تا به مخاطب خودتون در جای مناسب برسید.🎯تولید محتوا ، در رسانه های اجتماعی یک هنر با ارزش است. بدانید ، کسی که شما را در شبکه های اجتماعی دنبال میکند ، به شما ، کالا و خدماتتان ، و صحبت هایتان علاقه دارد . بنابراین ، شما یک مخاطب مشتاق دارید که آماده ست با محتوای شما ، آشنا و درگیر شود . 🎯✔ در ادامه ؛ توضیح خواهیم داد که برای هر رسانه چطور و چه محتوایی مناسب است . ☚ تولید محتوا = تولید ایده های موضوعی مورد علاقه مخاطب 🔚 رشد تجارت 🎯💯💲❓❔❕ هدف شما از تولید محتوا چیست ؟اهداف شما ؛ میتواند از جذب بازدید کننده بیشتر از سایت تا تولید و ارائه بیشتر محصول و خدمات تان باشد ؛ به شرطی که هدف تان هوشمندانه باشد . هر محتوای تولید شده باید با هدف تان همسو باشد تا به دریافت نتیجه دلخواه تان کمک کند . 🎯☚ تنظیم هدف = تولید محتوا 🎯♨ استراتژی محتوا ، باید متمرکز بر اهداف بازاریابی شما باشد . 🎯تولید محتوا ، آخرین روش بازاریابی ورودی* است . هنگام تولید محتوا ، شما اطلاعات رایگان و مفیدی را به مخاطب خود ارائه میدهید و مخاطب قدیمی تان را از طریق کیفیت این تعامل ، حفظ میکنید . 📌بازاریابی ورودی : ارائه ی روش ها و راه حل هایی که تاثیر مثبتی بر مخاطب و شغل شما دارد همانطور که هیچوقت ساخت یک خانه یا مجسمه را بدون طرح و شرکتی را بدون بیانیه ماموریت ، شروع نمیکنید ، تولید محتوا نیز بدون برنامه ریزی و استراتژی ، نه تنها شما را از مسیر هدفتان دور خواهد کرد ، بلکه موفقیت و پیشرفتی هم حاصل نخواهد شد و شما فقط در حال وقت تلف کردن خواهید بود .✔استراتژی محتوا ؛ شامل همه چیز میشود. از مارک و لحن کلام گرفته تا چگونگی تبلیغ و استفاده مجدد از آن . با نگاهی به آمار بازاریابی محتوا ، اهمیت داشتن استراتژی تولید ROI* روشن تر میشود : 📌ROI : Return On Investment ( بازده سرمایه گذاری) ☜ بازاریابی محتوایی در برابر بازاریابی سنتی به ۳ برابر نتیجه با ۶۲% هزینه کمتر ؛ منجر میشود.☜ اس ام بی هایی (smb*) که از بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، ۱۲۶% بیشتر از آنهایی که استفاده نمی کنند ، بازدهی دارند.📌server message block (پروتکل اشتراک گذاری فایلها)☜ ۶۱% خریدهای آنلاین ، نتیجه ی مستقیم خواندنِ یک وبلاگ توسط مشتری است.☜ شرکت هایی که بیش از ۱۶ پست وبلاگ در ماه منتشر میکنند ؛ 3.5 برابر بیشتر از شرکت هایی که ماهانه چهار یا تعداد کمتری این پستها را دارند؛ بازدید میشوند. ✋🚦 هر مخاطب شما ؛ سفری دارد که باید به آن اعتماد کنید : یه مثال ساده. زمانی که سردرد دارید ، اولین کاری که احتمالاً انجام میدید اینه که علت رو کشف کنید. شاید کمبود آب بدن داشته باشید ، یا خسته اید و نیاز به کمی کافئین دارید و یا حتی ممکنه بیمار باشید!خب بعد از اینکه مشکل را تشخیص دادید ، طبعاً به سراغ راه حل ها رفتید. مقداری آب نوشیدید ، اسپرسو گرفتید یا مقداری دارو خوردید. سرانجام ، این شما هستید که بین راه حل ها تصمیم می گیرید ؛ چه نوع آب ، قهوه یا دارویی مصرف کنید. ✔ این یعنی سفر خریدار ✔هر یک از چشم اندازهای شما ؛ راهی را برای دستیابی به راه حل دنبال می کند . این مسیر شامل آگاهی ، بررسی و تصمیم گیری است.یادتون باشه که ؛ هر یک از چشم اندازهای شما در بخش دیگری از آن سفر هم هست . بنابراین ؛ مهم است که از محتوای خود برای جذابیت در هر مرحله استفاده کنید.🎯با تولید محتوا برای هر مرحله از سفر خریدار ، مطمئن میشین که هیچ بازدید کننده ای رو از دست نمیدید و هر فردی که به سایت یا شبکه اجتماعی شما میاد ؛ احساس مفید و مرتبط بودن اطلاعات را دریافت می کند.🎯در یک حالت ایده آل ، شما میدانید و میتوانید که مستقیماً با هر شخصی که مخاطب و بازدید کننده شما است ، صحبت کنید . اما نمیشه!!! ♨خُب پس راه حل چیه ؟! چطور میتونم با مشتری و بازدید کننده ای که هرکدوم سلیقه و فکر منحصر به فرد خودش رو داره ، به خوبی ارتباط برقرار و این شناخت و درک رو از نیازهاش ایجاد کنم ؟!🙋 شخصیت خریدار ایجاد کنید . این شخصیت ، کسی است که میخواهید با محتوای خود به او دسترسی پیدا کنید . که بعنوان نمایشی از مخاطبان هدف شما عمل میکند . ایجاد شخصیت خریدار ، به کمی تحقیق و حدس و گمان نیاز دارد . ☚ایجاد یک شخصیت خریدار = داشتن تصویر روشن از شخصیت هدف در بازاریابی 🔚 رضایت استفاده از محتوای شما🎯✔ حالا ؛ نوبت به انتخاب قالبی متناسب با هر مرحله از سفر مخاطب و بازدید کننده است .یک بازدید کننده جدید در مرحله آگاهی ، نسخه آزمایشی محصول شما را نمیخواهد ، بلکه مطلبی را میخواهد که به اونها کمک میکنه تا مشکل خودشون رو بهتر درک و حل کنند.✋برای یک چشم انداز در مرحله تصمیم گیری، نیازی به دانستن همه راه حل های ممکن نیست.مخاطب و بازدیدکننده شما ؛ به یک مشاوره یا نمایش آزمایشی از کالا و خدمات نیاز دارند که به آنها نشان دهد محصول شما راه حل مناسب است.♨ همیشه مخاطبان خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.🎯 بهترین قالب های محتوا برای هر مرحله از این سفر ، کدام هستند؟ ☜ آگاهی :پست وبلاگ، چک لیست، برگه نکته، اینفوگرافیک، کتاب الکترونیکی، بازی، مسابقه☜توجه :پادکست ، وبینار ، کاربرگ ، قالب زمینه مقایسه ، الگو☜تصمیم گیری: نسخه نمایشی ، نسخه آزمایشی رایگان ، راهنمای محصول ، مشاوره ، کوپن♽ فراموش نکنید که ؛ حتماً بازبینی محتوا را انجام دهید.♽شما چه بدون هیچ جهت مشخصی محتوا تولید کرده باشید یا در کل از یک استراتژی پیروی کرده باشید ، هر بخش بازاریابی میتواند از بازبینی محتوا بهره مند شود.این که کار خودتون رو با یه استراتژی مشخص آغاز نکردید ، به این معنی نیست ؛ محتوایی که در حال حاضر دارید مناسب ورود نیست. بازبینی محتوا به سادگی ، تمام جنبه های کارهایی که قبلاً انجام داده اید را مشخص میکند ، سپس آنها را برای قرار گرفتن در محتوای جدید سازماندهی میکند . 🎯☜این روند ممکن است شامل بازنویسی طرح شما نیز باشد.♽ یا میتواند شکافهایی را در این بین پر کند که باید با محتوایی پرطرفدار برای شخصیت شما و مرحله سفر آنها پر شود.❔❕ چطور بازبینی محتوا را انجام دهیم؟ ☜ تمام مطالب( محتوا) خود را در صفحه گسترده جمع آوری کنید.☜ ستون هایی را برای کلمات کلیدی هدف ، شخصیت خریدار ، مرحله سفر خریدار ، قالب و موضوع اصلی ایجاد کنید ، سپس این موارد را برای هر قسمت محتوا پر کنید.☜سرانجام ،طبقه بندی هر پست (با استفاده از موارد برجسته یا ستون دیگر) توسط افرادی که عملکرد خوبی دارند یا نیاز به پیشرفت دارند ، باید دوباره نوشته یا با پست دیگری ادغام شوند.✋🚦طبیعیه که بازبینی محتوا خسته کننده به نظر برسد ، اما تمام کارهای دستی ارزش افزایش بازدید و پیشرفت هدف را دارد. به علاوه ، شما یک برنامه ی تأیید شده دارید که در حال حرکت به جلو است . ♨ نکته جالب توجه در فرآیند بازبینی ؛ این است که با هربار انجام آن ؛ ذهن شما برای دیدن نقاط بیشتر کارتان ، روشن و شفاف تر میشود که در نتیجه خلاقیت و نتایج عالی تری را به همراه خواهد داشت. 🎯☚ قالب مناسب را انتخاب کنید.شخص خریداری که ایجاد کردید رو یادتونه؟شما در حال ایجاد محتوا برای او هستید.خُب این یعنی ؛ شما باید محتوا را در قالبی تولید کنید که به راحتی و با رضایت بیشتری توسط او مصرف شود.قالبی که انتخاب می کنید ممکن است یک پست وبلاگ ، ویدیو ، اشتراک اسلاید ، گرافیک ، کتاب الکترونیکی ، پادکست یا هر آنچه ذهن خلاق شما می تواند تصور کند ، باشه. تا زمانی که در خدمت شخصیت شما باشه، فرم خوبی خواهد داشت🎯✋یادتون باشه که لازم نیست برای هر محتوا از یک قالب استفاده کنید. باید بتونید محتوا رو با هر قالبی با سرعت مداوم ایجاد کنید. این یعنی ؛ یک پادکست ممکنه یک تاکتیک عالی برای بازاریابی باشه ، اما اگر منابع کافی و مخصوصاً حوصله کافی برای پایبندی به آن ندارید ، وبلاگ ممکنه مسیر بهتری باشه.❓❕ چطور میتونم یک قالب مناسب برای محتوایم پیدا کنم؟ موقع انتخاب قالب محتوا ؛ این سوالات رو از خودت بپرس : ☜ این برای چه مرحله ای از سفر خریدار است؟☜مصرف این محتوا برای مخاطبان شما چقدر آسان است؟☜شخص شما کجا وقت خود را آنلاین می گذراند؟☜چه قالبی را می توانید به صورت ثابت ایجاد کنید؟☜آیا شما می توانید این محتوا را در سطح رقابتی تولید کنید؟✔ پاسخ به این سوالها میتونه راهنمای خوبی برای پیدا کردن یه قالب مناسب باشه . 🎯♨ حالا نوبت تبلیغ محتواست .❕ چه فایده ای داره که این همه محتوای عالی تولید کنیم ولی کسی اونو نبینه؟!هر وقت که پست جدیدی را منتشر میکنید ، افراد زیادی به سایت و رسانه شما می آیند . به ویژه هنگامی که تازه کار خود را شروع می کنید باید بتوانید آنها را به فضای آنلاین خود هدایت کنید.♨ خُب چرا تبلیغ محتوا به همون اندازه محتوایی که ایجاد میکنید برای استراتژی شما مهم است؟! ☚ چون ؛ برنامه ارتقا شما باید توسط شخصیت شما هدایت شود.🎯✔ ارتقاء هر محتوا ؛ متفاوت است و قوانین خاصی برای هر یک وجود دارد. ☜مخاطبان وقت خود را به صورت آنلاین کجا میگذرانند؟☜در چه ساعتی از روز ، از شبکه اجتماعی خاصی استفاده میکنند؟ ☜هر چند وقت یک بار می خواهند از شما محتوا ببینند؟☜دوست دارند به شکلی محتوا مصرف کنند؟☜چه موضوع یا موضوعاتی باعث میشه تا از ایمیل استفاده کنند؟♨ رسانه های اجتماعی، علاوه براینکه ابزاری برای ایجاد رابطه هستند ، می توانند برای تبلیغ محتوا نیز مورد استفاده قرار بگیرند. اما نکته مهم ؛ یافتن تعادل مناسب بین تبلیغ شخصی ، به اشتراک گذاری اطلاعات مفید و سرگرمی است. فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام ، یوتیوب ، اسنپ چت ،تلگرام، همه رسانه هایی عالی برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای مرتبط هستند. و کلید کار ؛ تغییر آن محتوا برای متناسب بودن با رسانه است.📧 بازاریابی ایمیلیایمیل به هر دلیلی ، به ویژه برای تبلیغ محتوا ، یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان است. دلیل آن این است که هر کسی در لیست ایمیل شماست تصمیم گرفته تا از شما بشنوهدر نتیجه میتونید تضمین کنید که پیام های شما را دریافت میکنند. حتی بهتر از این ، شما می توانید نرخ های باز خورد را با ارسال محتوای مربوطه به لیست های تقسیم شده بهبود بخشید ، به این معنی که آنها مشتاق خواهند بود هر آنچه را که شما ارسال میکنید بخوانند.📰 تبلیغات پرداخت شدهپرداخت به ازای هر کلیک (PPC) به شما کمک می کند محتوای خود را از طریق تبلیغات هدفمند و پرداخت شده در معرض دید مخاطبان جدید قرار دهید . این تبلیغات می توانند در شبکه های اجتماعی ، موتورهای جستجو یا سایر وب سایت ها اجرا شوند.هنگامی که شخصیت خریدار خود را تعریف کردید می خواهید مسیر پولی را طی کنید تا پول را برای هدف قرار دادن گروه های غیر مرتبط هدر ندهید . زمانی که مخاطبان خود را کاهش دادید ، تبلیغات پولی می تواند بازدهی بالایی داشته باشد.🚦سندیکا ( Syndication)تبلیغ محتوای شما از طریق کانالهای معتبر و شخص ثالث راهی عالی برای ایجاد مخاطب است . سندیکا برند شما را در مقابل چشمان تازه می گیرد . در غیر این صورت؛ تنها با تکیه بر تلاش خود ممکن است راه سختی پیش رو داشته باشید. ♽استفاده مجدد از محتوا(repurposing)هنگام استفاده مجدد از محتوا ، از چیزی که برای تولید آن زمان زیادی صرف کرده اید استفاده می کنید و آن را در قالب های مختلف تغییر شکل می دهید تا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.تصور کنید که این یک فرآیند بازیافت است. شما می خواهید زمان کمتری را برای ایجاد و زمان بیشتری را صرف دریافت مطالب خود برای مخاطبان تان کنید. برای مثال ، پست وبلاگی که در مورد آمار بازاریابی نوشتید همچنین می تواند به عنوان یک اینفوگرافیک عالی یا حتی یک ویدیو باشد. اگر محتوایی را در یک قالب ایجاد کرده اید ، سعی کنید به همه روش های دیگر هم فکر کنید که می توانید از آن اطلاعات استفاده کنید و ممکن است به همان اندازه موثر باشد.🎯یادتون باشه که ، ما بازاریاب ها؛ بطور مداوم مشغول هستیم. زمانی نداریم که بخوایم روی سیستم های ناکارآمد تلف کنیم. پس ، برای هر کاری که انجام میدیم فرآیندهایی رو ایجاد میکنیم. ما یک سیستم طراحی میکنیم ،آن را ثبت و شروع به کار میکنیم . سیستم را بارها و بارها تکرار میکنیم تا نتایج مورد نظرمون ایجاد بشه . به هر فعالیت بازاریابی ای که انجام دادید فکر کنید . وبینارها ، پاسخ دهندگان پاسخ خودکار ، نظرسنجی ها.✔هر یک از آنها مسیری متفاوت داشتند. ♨برای ایجاد محتوا این مراحل را دنبال کنید:💡حدس بزنید و فضای ذهنی خلاق تری خلق کنید.🎯🔍تحقیقات سئو( SEO) خلق شخصیت مخاطب شما ، ایده های موضوعاتی که باید درباره آنها بنویسید ، و سوالاتی که مخاطبان شما را با آنها روبرو میکند ، شروع خوبی است. حال ، شما باید تأیید کنید که آیا این ایده ها می توانند در مقیاس بزرگتر برای مخاطبان بیشتری اعمال شوند ؟!🔎SEO research — a.k.a.تحقیق درمورد کلمات کلیدی ، به شما حجم جستجو در یک عبارت خاص را نشان می دهد و اینکه آیا ارزش ایجاد یک محتوای اطراف آن را دارد یا خیر. یک روش خوب برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی نوشتن برخی از سوالاتی است که شخص شما ممکن است براساس موانع و اهداف داشته باشد. در مورد جستجوی کلید واژه ها تحقیق کنید تا ببینید آیا افراد کافی آنها را جستجو می کنند.✔ یک قاعده کلی این است که ؛ کلمات کلیدی قابل دستیابی را هدف قرار دهید . وقتی وبلاگ نویسی را به تازگی شروع کرده اید؛ تلاش برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی با حجم زیاد ؛ اتفاق خیلی جالب و مناسبی برای شما نخواهد بود و شما را در مسیر درستی قرار نخواهد داد. 💥یک توضیح سریع و مختصر درباره SEO :یک عامل مهم که به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو رتبه بندی درستی داشته باشید ، اعتبار و اختیار شما در حوزه فعالیت تان است.شما از طریق لینک کردن بسیاری از سایت های خارجی به محتوای خود ، به اقتدار دامنه دست پیدا می کنید. برای اینکه این اتفاق بیفتد ، شما باید یک کتابخانه کاملاً بزرگ از مطالب داشته باشید که برای استناد به آن ارزشش را داشته باشد. یعنی، هرچه بیشتر محتوای با کیفیت بالا بنویسید و اقتدار دامنه شما بالاتر باشد ؛ رتبه بندی آن برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی که شما را در صفحه اول Google قرار می دهد آسان تر است.✔به چند روش می توانید تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی خود را انجام دهید:☜از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMRush یا Moz Keyword Explorer استفاده کنید.☜کلمه کلیدی خود را در موتور جستجو تایپ کنید و سوالات پر شده خودکار را یادداشت کنید.☜بخش جستجوهای مرتبط را در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) بررسی کنید.🔢 ایده برای محتوا اگر درگیر ایده ها هستید ، میتوانید از کتابهایی که خوانده اید ، مطالعات صنعت ، سایت های رقیب خود یا جستجوهای مرتبط در SERP به دنبال الهام باشید.و در نهایت ، هنگامی که تمام ایده های خود را مشخص کردید می توانید یک تقویم تحریری برای خود بسازید و شروع کنید.حالا که مشخص کردید کدام یک از کلمات کلیدی را هدف قرار دهید ، وقت آن است که برخی از ایده های محتوایی را بررسی کنید . تحقیقات HubSpot نشان می دهد که بهترین راه برای سازماندهی محتوا ، خوشه های موضوعی است . ☜ شما یک صفحه ستون جامع و بلندمدت بر اساس یک کلمه کلیدی ایجاد می کنید و سپس به محتوایی که در زیرموضوعات مرتبط ایجاد کرده اید پیوند میدهید (به پست های وبلاگ فکر کنید).مدل خوشه موضوع ، طوفان فکری را بسیار آسان تر می کند ، زیرا اکنون شما ساختاری برای پیگیری دارید.☜میتوانید از کلمه کلیدی اصلی خود برای ایجاد یک قطعه ستونی استفاده کنید که آن موضوع را به طور عمیق پوشش دهد. سپس ، می توانید محتوای کوتاه تری ایجاد کنید . اینفوگرافیک یا الگوهای ارسال وبلاگ که به مخاطب شما کمک می کند تا در موضوع عمیق تر شود و کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهد.🗒🖎 نوشتن قدرت منحصر به فرد تولید محتوای شما ممکن است فیلم ها یا گرافیک ها یا پادکست ها باشد. اما هرچه که باشد ، این فرایند برخی از دستورالعمل های مشابه را دنبال می کند. مثلاً :☜از شخصیت خود بنویسید . برای ساخت قطعه ای که طنین انداز است از صدای آنها ، حسن تعبیر ، حتی شوخ طبعی آنها استفاده کنید.☜از عناوین ، توضیحات و سایر تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنید تا مخاطبان خود را مجبور به خواندن مطالب خود کنید. مطالب خود را درست در عنوان قرار دهید تا بگویید چرا خواندنش لازم است .☜چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید . اطلاعات موجود در اینجا را به سادگی جمع نکنید . برای تأکید بر نکات خود ، از یک سبک منحصر به فرد استفاده کنید یا به تحقیق جدید استناد کنید.☜به یک ایده پایبند باشید و از محتوای خود برای تقویت آن استفاده کنید . خواننده خود را با تلاس برای توضیح مباحث نیمه مرتبط گیج نکنید. ☜سعی نکنید مخاطب خود را با نثر فصیح یا واژگان گسترده تحت تأثیر قرار دهید.☜مختصر و واضح باشید . شما می خواهید مخاطبان تان با شما ارتباط برقرار کنند و از محتوای شما ارزش کسب کنند … پس استعاره های اصطلاحات یا گیج کننده را غربال کنید.☡🔙 ویرایش را فراموش نکنید.روش ویرایش کار شما (یا دیگران) یک فرایند بسیار ذهنی است.شما ممکن است بخواهید همینطور که جلو میروید ، کارتان را ویرایش کنید یا ممکن است چند روز صبر کنید و با چشمانی تازه کار را مرور کنید. ممکن است خیلی به گرامر اهمیت دهید یا یک مقاله محاوره ای را بیشتر هدف بگیرید.در هر صورت ، چند نکته وجود دارد که باید هنگام اصلاح محتوای خود به آنها توجه کنید . مانند صدای فعال ، زبان واضح ، جملات کوتاه و فضای سفید زیاد. ☚در نظر داشته باشید که یک همکار یا مدیر کار شما را نیز بررسی کند.🎯✔ ۲ برنامه کارآمد که به شما کمک می کنند تا زمان ویرایش خود را کاهش دهید : 🔴Grammarly 🔴 Hemingway Edit📥 بارگذاری محتوا حالا که محتوای شما آماده است ، باید آن را در جایی قرار دهید که افراد بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند.سیستم مدیریت محتوا (CMS) نرم افزاری است که محتوای دیجیتالی را میزبانی می کند و به شما امکان می دهد آن را در وب سایت یا هرجای دیگر نمایش دهید . فایده CMS این است که تمام محتوای شما را به هم متصل کرده و در یک مکان ذخیره می کند. بنابراین ، می توانید به راحتی در مقاله وبلاگ خود به یک صفحه پیوند دهید یا یک پیشنهاد محتوایی را در یک ایمیل وارد کنید. نه تنها این ، بلکه می توانید نتایج تمام محتوایی را که برای یک گروه خاص ایجاد کرده اید (که می تواند به بازبینی محتوا کمک کند) تجزیه و تحلیل کنید.📌سیستم بازاریابی محتوا CMS ؛ شما را از داشتن یک امر متفرق نجات می دهد . 📺🕪 📃 منتشر کردن محتوا انتشار مطالب به سادگی کلیک کردن روی یک دکمه است. شما می توانید بلافاصله پس از بارگذاری محتوای خود را منتشر کنید ، یا می توانید با انتظار برای زمان بهینه تأثیر آن را به حداکثر برسانید.اگر به تازگی کار خود را شروع کرده اید ، کلیک سریع روی انتشار احتمالاً تأثیر زیادی روی مخاطب شما نخواهد داشت، اما اگر شما به یک برنامه منظم برای انتشار ، مانند تحویل یک پست جدید در یک روز مشخص از هفته متعهد هستید ، مخاطبان شما انتظار دارند پست های منتشر شده در آن روز را ببینند.🔖📌نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید انتشار مطابق روندها یا رویدادهای حساس به زمان است.CMS به شما امکان می دهد پست ها را برای یک زمان مشخص تعیین کنید . ✋🔰 معرفی چند ابزار تولید محتوااگرچه CMS به شما کمک می کند محتوای خود را مدیریت کنید ، اما به شما در ایجاد آن کمک نمی کند. در اینجاست که ابزارهای تولید محتوا مفید هستند.✔این موارد به ویژه اگر از نظر هنری دچار نقصان شده باشید ، یا اگر توانایی استخدام و درخواست کمک را ندارید ، بسیار مفید هستند. از GIF گرفته تا اینفوگرافیک ، این ابزارهای ایجاد محتوا به شما کمک می کنند فارغ از نوع محتوایی که ایجاد می کنید ، مانند یک حرفه ای به نظر برسید.🔴Canva به شما کمک می کند تا برای هر پلتفرمی از تبلیغات اجتماعی گرفته تا عکس های جلد فیس بوک گرفته تا اینفوگرافیک ، طرح های زیبایی را ایجاد کنید . این نرم افزار دارای الگوهای دلپذیر زیبایی است که می توانید آنها را با رنگ ، تصویر و متن … به صورت رایگان شخصی سازی کنید.🔴Giphy GIF جایگزین شکلک ها به عنوان یک شکل کاملاً معمولی از ارتباطات شده است و بنابراین ، روشی قابل قبول برای ارائه محتوا است. به شما امکان می دهد میلیون ها GIF از پیش ساخته شده را در پایگاه داده آنها جستجو کنید یا حتی خودتان ایجاد کنید.🔴Vidyard یک بستر میزبانی ویدیو است که برای بازاریابان ساخته شده است. این نرم افزار به شما امکان می دهد ویدئو خود را با اضافه کردن پوشش ، متن یا دکمه های CTA *، آزمایش اسپلیت ، رونویسی و ویژگی های SEO شخصی سازی کنید.📌Call To Action : ☆دعوت به عمل ؛ جذب توجه و تشویق کاربر☆🔴SurveyMonkey یک پلت فرم پیشرو در ایجاد نظرسنجی است. چرا ممکن است به چنین چیزی احتیاج داشته باشید؟ زیرا یک بازاریاب خوب می داند که بازخورد مشتری برای یک فعالیت بازاریابی موثر بسیار مهم است.🔴MakeMyPersonaابزار عالی HubSpot است که شما را در روند ایجاد شخصیت خریدار راهنمایی میکند . شما میتوانید در طی مراحل ایجاد محتوای خود ، سندی را برای ارجاع ایجاد کنید.🔴Anchorابزار پادکست برای مبتدیان است. این برنامه رایگان است ، به شما امکان ضبط و ذخیره قسمتهای نامحدود را می دهد و به راحتی می توانید در هر سیستم عامل شخص ثالث بارگذاری کنید. این به دور از یک لیست جامع از همه ابزارهای عالی ایجاد محتوای موجود است – این لیست بسیار بهتر است!➰ ایجاد محتوا در برخی از شبکه های محبوب اجتماعی : 🔻فیس بوکمیتواند برای ایجاد اجتماعات خرد از طریق گروه های فیس بوک یا به اشتراک گذاشتن برای مخاطبان گسترده در صفحات فیس بوک مورد استفاده قرار گیرد. وقتی نوبت به اشتراک گذاری محتوا می رسد ، سوالات و فیلم ها بیشترین جذابیت را دارند.🔻اینستاگرامبهترین گزینه برای به اشتراک گذاشتن تصاویر با کیفیت بالا و فیلم های کوتاه با زیرنویس های کوتاه است. هشتگ ها به شرطی که به حساب و تجارت شما مرتبط باشند ، روی این بستر خوب کار می کنند. Instagram Stories روش جدیدی را برای تعامل با پیروان شما معرفی کرده است . از نظرسنجی سریع گرفته تا سوالات و فیلم های چند دقیقه ای.🔻یوتیوب1.3 میلیارد کاربر دارد. کاربران این پلتفرم را برای تماشای محتوایی از فیلم های DIY گرفته تا تقلید مکرر مشاهده میکنند.برخی از موفق ترین مطالب موجود در این شبکه ، نحوه راهنما ، vlogs ، بررسی محصولات و فیلم های آموزشی است.🔻توییتربهترین شیوه ها شامل پیام کوتاه ، تصاویر پشتیبانی ، هشتگ های مربوطه و بازتوییت ها است. و البته پاسخ ها برای جلب مخاطب شما بسیار کمک می کند.🔻محتوای وب سایتمحتوای وب سایت باید روی سه چیز متمرکز باشد:⛤شخصیت شما ، کلمات کلیدی هدف شما و راه حل شما⛤یادتون باشه ؛ برخلاف محتوای وبلاگ شما ، نسخه موجود در وب سایت شما نیاز دارد تا بازدیدکنندگان را به روشی منسجم و طبیعی راهنمایی کند. به محتوای وب مانند نقشه محصول خود فکر کنید.مراقب باشید بازدیدکنندگان را از طریق فیدهای شبکه های اجتماعی و سایر عناصر منحرف کننده دور نکنید. پس از جذب مخاطب احتمالی ، باید تمام تلاش خود را برای نگه داشتن او در آنجا انجام دهید و این عملکرد اصلی محتوای وب سایت شماست.🎞 محتوای وبلاگهدف از محتوای وبلاگ ، پشتیبانی از تجارت شما با جذب افراد غریبه و آوردن آگهی های واجد شرایط است. محتوای وبلاگ یک منبع رایگان است که اغلب به طور مستقیم به فروش مرتبط نیست ، اما قدرت یک وبلاگ خوش ساخت را که در نهایت برای شغل شما درآمد کسب می کند ، دست کم نگیرید. تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که بیشتر وبلاگ می نویسند بیشتر از کسانی که وبلاگ نویسی می کنند ، بازدید و هدایت دارند.🔚🎯 در مرحله آخر باید محتوا را تجزیه و تحلیل کنید.آخرین و بدون شک مهمترین مرحله در ایجاد محتوا ، تجزیه و تحلیل محتوای شما است. بدون اطلاعات ، نمیتوانید بفهمید چه چیزی درست کار می کند یا چطور میتوانید آن را بهبود ببخشید.چندین نقطه اطلاعاتی وجود دارد که میتوانید هنگام تجزیه و تحلیل محتوای خود ردیابی کنید . بنابراین از اهداف خود به عنوان راهنما برای تنظیم برخی پارامترها استفاده کنید.هرچیزی که تحلیل می کنید کاملاً به خود شما بستگی دارد ، اما در اینجا چند ایده برای ردیابی معیارها آورده شده است:☜تعداد کاربرانی که از محتوای شما بازدید می کنند.☜میزان ترافیکی که از موتورهای جستجو حاصل می شود.☜درصد بازدید کنندگانی که تنها پس از بازدید از یک صفحه از سایت شما خارج می شوند.☜درصد بازدید کنندگانی که با CTA درگیر می شوند.☜تعداد افرادی که از طریق پسندیدن ، اشتراک گذاری ، نظر یا روش های دیگر با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند.☜مشترکین یا سرنخ های جدیدی که از یک قسمت محتوا تولید می شوند.🔴🔻یادتون باشه؛ کار شما دقیقاً مثل یه سرآشپز رستورانه که صرفاً برای یه سلیقه خاص آشپزی نمیکنه … 🔚 کارمون تا اینجا تموم شد. اما تازه همراه شدن با قافله پیشرفت و موفقیت شروع شده🤓🎯💪میدونید که تمام پیوندهایی که در نتیجه ی جستجوی شما ظاهر میشن ؛ یه محتوا هستند. اگر میخواید که محتوا ی شما هم جزء پیوندهای برتر نمایش باشه و مخاطب و بازدید کننده شما بتونه زود شما و حرفه تون رو بشناسه ؛ برای یه کار قوی و جذاب حتماً حتماً حتماً وقت بزارید و با برنامه و آگاهانه پیش برید . 🎯💪🖎امیدوارم این آموزش براتون مفید بوده باشه و همراه شما بشه برای برداشتن قدم اولتون 🏃🎯🌞موفقیت هاتون شاد و پایدار🌞

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *