طراحی لوگو: تمام آنچه که باید بدانید

طراحی لوگو: تمام آنچه که باید بدانیدآیا به طراحی لوگو جدیدی نیاز دارید؟ ما قبل از شروع یک پروژه طراحی لوگو ، هر آنچه باید بدانید را به شما می گوییم.وقتی زمان طراحی لوگو است ، احتمالاً همه گزینه های خود را جستجو خواهید کرد. آیا سبک جدیدی را برای نام تجاری خود انتخاب می کنید ، یا لوگو قبلی را تغییر می دهید؟ هرچه تصمیم می گیرید ، ممکن است سوال کنید: چه چیزی باعث طراحی لوگو عالی می شود؟ چگونه لوگو ایجاد می کنید تا اصل محصول ، شخص یا مارک تجاری خود را به تصویر بکشید؟ما برای تمام سوالات فوری شما در مورد طراحی لوگو پاسخ داریم. اگر در این راه به ایده هایی نیاز دارید ، به پست ما در مورد الهام بخش طراحی آرم یا بهترین آرم های 3 حرفی که تاکنون ساخته شده است ، مراجعه کنید. بعلاوه ، اگر به دنبال طراحی آرم های شگفت انگیز در طیف وسیعی از دستگاه ها هستید ، باید شمارش معکوس 5 برنامه طراحی آرم را نیز بررسی کنید.چرا طراحی لوگو مهم است؟لوگوی شما اولین نقطه تماس شما یا تجارت شما با دنیای خارج است. اگر افراد با مارک تجاری شما ارتباط برقرار کنند ، احتمال اینکه آنها هرچه به آنها ارائه می دهد بازتر باشند. طراحی عالی آرم نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی ، نظریه خلاق و کاربردهای ماهرانه دارد.هر طراح ارزش کار خود را می تواند یک آرم مناسب برای هدف ایجاد کند ، اما واقعا تسلط بر تمام جنبه های صنعت زمان می برد. البته ، طراحی آرم فقط یک زیرمجموعه کوچک از مارک تجاری است ، اما آرم یا مارک تجاری همچنان مهمترین طرح های تجاری است. و همه ما می دانیم که این اغلب بخشی از یک هویت جدید است که توسط مردم بیشتر جدا می شود.10 قانون طلایی دیوید آیری در طراحی لوگووقتی به شخصی فکر می کنید که زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده است ، تقریباً مطمئناً می توانید شکل ظاهری او را به تصویر بکشید. و همین طور مارک هایی که ما اغلب از آنها می خریم. فقط با فکر کردن در مورد تجربیات خود با محصول ، شرکت یا خدمات ، می توانیم به راحتی آرم را تصویر کنیم.در جایی که فقط تعداد معدودی از شرکت ها در یک بازار یا بازار خاص فعالیت می کردند ، اکنون ممکن است صدها ، شاید هزاران نفر وجود داشته باشد ، همه برای جلب توجه رقابت می کنند ، همه می خواهند ما ابتدا به آنها نگاه کنیم. این امر نیاز فزاینده ای را برای مارک ها ایجاد می کند تا از لحاظ بصری خود را از یکدیگر متمایز کنند تا با رقبا اشتباه گرفته نشوند.این تمایز از طریق طراحی هویت برند حاصل می شود – طیف وسیعی از عناصر که همه با هم کار می کنند تا تصویری متمایز از ذهن ما تشکیل دهند. بسته به شرکت ، این هویت می تواند شامل لباس فرم ، گرافیک وسیله نقلیه ، کارت ویزیت ، بسته بندی محصول ، سبک عکاسی ، لیوان قهوه ، تبلیغات بیلبورد و مجموعه موارد دیگر باشد ، تا انتخاب قلم در وب سایت.مهم است که به یاد داشته باشیم وقتی چیزی را نگاه می کنیم ، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل را می بینیم ، رنگ را می بینیم و اگر برای جلب توجه ما کافی باشد ، می خوانیم. بنابراین در هر نمونه ، صرف نظر از شرکت ، عنصر کوچک اما اساسی در تصویر برند ، آرم است.وظیفه ما به عنوان طراح این است که ذات مارک را به شکل و رنگی که به احتمال زیاد پایدار است تقسیم کنیم ، زیرا ظاهر بصری نقشی اساسی در ایجاد ارتباط در مغز ما بین آنچه که تجربه می کنیم و کسانی که با آن تجربه می کنیم (مارک تجاری) دارد. ) از بسیاری جهات ، آرم یک شرکت شبیه چهره عزیزان ما است.وقتی آرم مناسب با یک محصول عالی مطابقت داشته باشد و وقتی برای مدت زمان قابل توجهی در آن قرار دارد ، در نهایت می تواند به یک دارایی بی ارزش برای هر شرکتی تبدیل شود. swike نایک ، طاق های طلایی مک دونالد ، مرد میشلین ، ستاره سه پر مرسدس ، نماد Woolmark – اینها تنها چند نمونه از برجسته ترین موارد است. اما علاوه بر ماهیت فراگیر آنها ، چگونه به یک لوگو بهترین فرصت ممکن را برای رسیدن به وضعیت مشابه می دهید؟ ویژگی های جهانی در هر پروژه آرم موفق وجود دارد و من برخی از آنها را برای کمک به بهبود کیفیت علائم ایجاد شده در اینجا ذکر کردم.01. زمینه سازی کنیدیکی از جالب ترین قسمت های طراح بودن این است که با هر پروژه جدید چیزهای جدیدی یاد می گیرید. هر مشتری متفاوت است و حتی در یک حرفه ، مردم کار خود را به روش های مختلف انجام می دهند.برای دستیابی به اتفاق نظر در مورد ایده طراحی شما ، باید از همان ابتدا سوالات صحیح را از مشتری خود بپرسید: چرا اینجا هستید؟ چه کاری انجام می دهید ، و چگونه آن را انجام می دهید؟ چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ شما برای کی اینجا هستید؟ برای چه چیزی بیشتر ارزش دارید؟این س questionsالات ممکن است کاملاً ساده به نظر برسد ، اما پاسخ دادن آنها می تواند چالش برانگیز باشد ، و به س questionsالات بیشتری در مورد مشاغل مشتری شما منجر می شود. آنچه در این مرحله از یک پروژه کشف می کنید به تعیین قوی ترین جهت ممکن طراحی کمک می کند.02. صفحه طراحی خود را گنج کنیداستفاده از صفحه طراحی فرصتی است تا چشم هایمان را از زیر تابش پیکسل های روشن که به زندگی ما تسلط دارند ، استراحت دهیم. اما مهمتر اینکه ، ضبط ایده های مختلف طراحی می تواند بسیار سریعتر باشد ، در صورتی که دستگاه دیجیتالی بین دست و مغز ما نباشد. بنابراین اگر شب با ایده ای که نمی خواهید آن را از دست بدهید بیدار می شوید ، قلم و کاغذ کنار تخت شما بهترین راه برای به یاد آوردن است. ترسیم همچنین قرار دادن اشکال را دقیقاً در مکانی که می خواهید آسان می کند – همیشه وقت آن است که بعداً علامت های خود را دیجیتالی کنید (برای مشاوره بیشتر در مورد طراحی به نکات طراحی ما مراجعه کنید)هنگامی که ایده های طراحی را برای مشتری توصیف می کنید ، قبل از دیجیتالی کردن یک علامت ، به اشتراک گذاشتن یک یا دو طرح می تواند مفید باشد ، زیرا تجسم نتیجه را بدون حواس پرتی از حروف چاپی و رنگ برای آنها آسان تر می کند. هرچند زیاد به اشتراک نگذارید – فقط بهترین ایده ها.03. سیاه و سفید کار کنیدباقی ماندن رنگ تا نزدیک به انتها به شما کمک می کند تا توجه خود را بر روی اصول اولیه ایده متمرکز کنید تا چیزی که تغییر آن بسیار آسان تر است. یک ایده ضعیف را نمی توان با یک پالت جالب نجات داد ، در حالی که یک ایده خوب بدون در نظر گرفتن رنگ هنوز هم خوب خواهد بود. یک نماد شناخته شده را به تصویر بکشید. اکنون به آن فکر کنید. این شکلی است که ما قبل از پالت به یاد می آوریم. این خطوط ، اشکال ، ایده است ، خواه نیش یک سیب باشد ، سه نوار موازی ، چهار دایره بهم پیوسته در یک خط افقی یا چیز دیگری.04. آن را مناسب نگه داریدیک علامت باید برای ایده ها و فعالیت هایی که نشان می دهد مرتبط باشد. یک نوع متن زیبا بیشتر از مهد کودک کودکان ، برای یک رستوران سطح بالا مناسب است. یک پالت صورتی و زرد فلورسنت به شما کمک نمی کند تا پیام شما با مستمری بگیران مرد ارتباط برقرار کند.ساخت علامتی که شباهت زیادی به سواستیکا داشته باشد ، صرف نظر از صنعت ، کارساز نخواهد بود. شما این چیزها را می دانید. آنها واضح هستند. اما کمی عمیق تر می شود. هرچه منطق شما در مورد یک طراحی خاص مناسب باشد ، فروش ایده به مشتری راحت تر می شود. و این اغلب می تواند چالش برانگیزترین قسمت یک پروژه باشد. طراحان فقط طراحی نمی کنند. آنها نیز می فروشند.05. یادآوری آسان را هدف قرار دهیدسادگی به شناخت کمک می کند ، به ویژه هنگامی که بسیاری از مارک ها برای توجه ما رقابت می کنند. شما می خواهید به ناظران فرصت دهید فقط پس از یک نگاه سریع علامت را به یاد بیاورند ، و این با یک طراحی بیش از حد دقیق امکان پذیر نیست. علامت تجاری باید از نظر مفهوم متمرکز شود – دارای یک “داستان” واحد باشد – و در بیشتر موارد باید از نظر فرم بدون عارضه باشد. این بدان دلیل است که نیاز به کار در اندازه های مختلف و در طیف وسیعی از برنامه ها دارد ، از یک نماد وب سایت در یک نوار مرورگر گرفته تا علامت گذاری روی یک ساختمان.06. برای تفاوت تلاش کنیدهنگامی که رقبای مشتری شما از سبک تایپوگرافی خاص یا همان پالت یا نمادی در سمت چپ نام تجاری استفاده می کنند ، کار دیگری انجام دهید. این فرصت عالی را به شما می دهد تا مشتریان خود را جدا از اینکه آنها را با هم ترکیب کند ، جدا کنید.اما شباهت زیاد در بازار لزوماً به معنای آسان شدن کار شما نیست ، زیرا یک مشتری شجاع طول می کشد تا روند را جلب کند. با نشان دادن تخیل در نمونه کارها ، در صدد جذب مشتری مورد نظر خود هستید.07. هویت گسترده تری را در نظر بگیرید

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *