اینترنت اشیاء در خرده فروشی

اینترنت اشیاء در خرده فروشی

اینترنت اشیا بسیاری از روش‌های جالب را برای خرده فروشان فراهم می‌کند تا فروشگاه‌های سنتی خود را به فضاهای مشتری محور پیشرفته از نظر فناوری تبدیل کنند. شبکه‌ای از دستگاه‌های مختلف غیرمجاز که به طور استراتژیک در اطراف فروشگاه قرار گرفته‌اند، می‌توانند یک خرده فروش را قادر به درک احساسات، نیازها و اولویت‌های مشتریان کند. جریان داده‌های منتقل شده از چراغ‌های راهنما، دوربین‌ها، تشک‌های فشار در طبقه، آینه‌های واقعیت افزوده و موارد مشابه را می‌توان بلافاصله تفسیر کرد و برای تحلیل تجربه مشتری و در نتیجه افزایش فروش استفاده کرد. تخفیف‌ها، نمایش طیف رنگی کامل برای یک مقاله یا لوازم جانبی پیشنهادی را می‌توان در زمان واقعی با استفاده از داده‌های مربوط به وضعیت فعلی و داده‌های تاریخی جمع شده به تلفن هوشمند مشتری ارسال کرد.این می‌تواند قبل از اینکه حتی پا به ساختمان بگذارند شروع شود. به عنوان مثال، برای مشارکت مشتری در فروشگاه، مشتریان را در مجاورت شناسایی کرده و آنها را برای یک پیشنهاد ویژه دعوت کنید. نمونه دیگری از اینترنت اشیا در خرده فروشی چراغ‌های فروشگاهی است که با تأکید بر تخفیف شخصی، به عنوان مشتری در حال نزدیک شدن به قفسه، یک محصول غذایی جدید را پیشنهاد می‌دهیم.این امر به عنوان بازاریابی مجاورتی شناخته می‌شود و تجربه جالبی را برای مشتری ایجاد می‌کند که از طریق تلفن هوشمند و احتمالاً یک برنامه تلفن همراه به فروشگاه “متصل” است. کالایی موجود نیست؟ مشتری می‌تواند برای خرید آن به وب سایت فروشگاه هدایت شود. هنوز هم بهتر، می‌توان به جای آن از یک برنامه کاربردی همراه استفاده کرد. یک برنامه خرده فروشی که ترکیبی از هر تعداد ویژگی مانند ویترین فروشگاه آنلاین، برچسب مشتری و شناسه نمایه، سیستم تحویل اعلان، گزینه‌های چت، تخفیف و اطلاع رسانی پیشنهادهای ویژه، پیگیری وضعیت تحویل در منزل و سایر خدمات با ارزش افزوده است. این امر به توسعه برنامه‌های تلفن همراه سازمانی و پشتیبانی مداوم نیاز دارد، اما مزایای آن بسیار زیاد است. اگر درست انجام شود، ردیابی مشتری بهتر است و کنترل کامل دیجیتال CX به UI کاربر محور و شناسه‌های برنامه وفاداری(در صورت وجود)، همه در یک بسته بسته بندی شده است. به طور خلاصه ، چیزی که مشتریان معمولاً از آن استفاده می کنند و به زودی حذف نمی شود.پذیرش گسترده اینترنت اشیا در خرده فروشی تا حد زیادی هنوز یک رویا است. با این حال، خرده فروشان بیشتر و بیشتر آن را دنبال می‌کنند و متوجه افزایش فروش و تعامل بهتر مشتری می‌شوند. اگرچه بسیاری از صنایع دیگر وجود دارند که در حال بررسی این امکانات هستند ، اما فروشندگان ، زنجیره های تجاری و مراکز خرید همچنان در بالای لیست قرار دارند که موضوع اجرای فن آوری است.این آینده ایده آل فقط یک مشکل دارد. بیشتر خرده فروشان برای ایجاد یک تجربه پایدار و لذت بخش از مشتری آماده نیستند. این صرفاً موضوع سرمایه گذاری در برخی سخت افزارها و نرم افزارها نیست. این امر مستلزم درون بینی عمیق در مورد چگونگی نزدیک بودن شرکت در درک نیازهای مشتری آنها است.همچنین غیرقابل مذاکره است که یک خرده فروش که می‌خواهد فروشگاه‌هایش همچنان در خیابان بزرگ محلی یا در یک مرکز خرید نزدیک باشد، باید سواد دیجیتالی داشته باشد. داشتن یک وب سایت عالی کافی نیست، فروشگاه‌ها نیز باید به همان اندازه جذاب باشند.فروشگاه‌های سنتی دور از مرگ نیستند. اگر این‌گونه بود آمازون به فروشگاه‌های فیزیکی منتقل نمی‌شد. با این حال، برای برجسته کردن مکان شما باید یک تجربه شخصی، هوشمندانه تبلیغاتی، بیش از حد محلی و راحت برای مشتریان خود فراهم کنید. خدمات سراسری و متناسب با بازدیدکنندگان خود را ارائه دهید.برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید. PROXIMITY MARKETING

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *