پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان بانک

پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان بانکدانلود رایگان مقاله پایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و رابطه آن با رضایتمندی مشتریان بانک مهر اقتصاد استان خوزستان با فرمت word در 172 صفحه قابل ویرایش.بررسی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک یکی از مسائل مهمی است که امروزه از ضروریات صنعت نوین بانکداری به حساب می‌آید. گسترش این روند برای بانک‌ها یک فرصت طلائی محسوب می‌شود و بانک هائی که در ارائه همگانی این گونه خدمات با شکست مواجه شوند در معرض خطر از دست دادن تعداد زیادی از مشتریان خود قرار خواهند گرفت و بانک هائی که با سرعت به سوی ارائه خدمت بر خط[1] و بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک می‌روند فرصت آنرا خواهند داشت که مشتریان بیشتری را جذب کنند و مناطق جغرافیائی وسیع‌تری را تحت پوشش قرار دهند بنابراین در نخستین گام می‌بایستی ارتباط با مشتریان بهبود یافته و رضایت مشتریان در اولویت کار بانک‌ها قرار گیرد به منظور بررسی پیش نیازهای ایجاد بانک داری الکترونیک مستمر و رو به ارتقاء انجام مطالعات و تحقیقات گسترده ضروری می‌باشد که در این صورت زمینه را برای ورود بانک به بازارهای جهانی هموار می‌سازد.جهت مشاهده و دانلود این پایان نامه به صورت کامل روی لینک زیر کلیک نمایید:https://sahathesis.ir/product/%d9%be%d8%a7%db%8c%d8%a7%d9%86-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d9%88-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%86/

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *