[3] مار خوش خط و خال | این داستان متغیر ها

[3] مار خوش خط و خال | این داستان متغیر ها

به نام خدا،من امیرکسری اسماعیلیان هستم برنامه نویس پایتون و عضوی از انتشارات تجربیات چند بی تجربه!دیگه این آخر توانم توی فوتوشاپ بود D: راستی تمام رنگ متن ها از لوگو پایتون گرفته شده!قرار بر این هست که در این آموزش در مورد متغیر ها،نام گذاریش،قوانین پایتونیش و قواعد نانوشته آن بین برنامه نویس ها حرف بزنیم!کامنت در پایتون : در پروژه های گروهی برای توضیح کد از کامنت استفاده می کنیم! علامت کامنت :#از این به بعد اگر جمله ای نیاز به توضیح داشت با # نشان می دهیم!تعریف متغیر :x=yتعریف متغیر همزمان:x,y=z,wاول آن باید حرف یا _ باشد. #توجه می توان از عدد در اسم متغیر استفاده کرد ولی در اول آن نمی شود.به بزرگی و کوچکی هم حساسیت داره!می توانید از این روش ها استفاده بکنید یا نکنید 🙂 جلوی هر روش یک مثال هم نوشتم!snake case : my_agecamel case : myAge #من خودم از این روش استفاده می کنمupper camel case : MyAgein open source (اسمشو خودم گفتم) : __my_age__تا آموزش بعدی خداحافظ 🙋‍♂️🙋‍♂️

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *