معرفی وب سایت

معرفی وب سایت

هرگاه شما وب سایت دارید نیلز به تبلیغ وب سایت یا خدمات خود دارید و اگر این کار را اصولی انجام دهید چه تبلیغ گوگل چه معرفی وب سایت وکالا باسید هدفمند باشد این‌که چگونه کار خود را تبلیغ کنیم یکی از سؤالاتی است که همواره ذهن صاحبان کسب و کار را به خود مشغول می‌سازد. سؤالی که پاسخگویی و عمل به راهکارهای مؤثر آن نقش بسزایی در میزان سرمایه حاصل از کسب و کار خواهد داشت چرا که اگر محصولی باکیفیت و عالی ارائه دهید اما تبلیغ مناسبی نداشته باشید و محصول را به درستی معرفی نکنید نتیجه مطلوبی نخواهید گرفت. بنابراین در مقاله پیش رو سعی ما بر این خواهد بود که روش‌های تبلیغ کردن کار را بیان کنیم تا از این طریق توانسته باشیم سهمی در موفقیت شما به عنوان فردی که صاحب کسب و کار می‌باشید داشته باشیم اما قبل از پاسخگویی به سؤال مذکور بهتر است تعریفی از تبلیغ داشته باشیم.در امر تبلیغات شما نباید انتظار این را داشته باشید که مشتری برای دیدن کارهایتان به سمت شما بیاید، بلکه این شما هستید که باید به سمت آن‌ها بروید. پس اگر در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام عضو هستید و فکر می‌کنید در آن گروهی عضو هستید که متقاضیان محصولات و یا خدمات شما در آن‌جا متمرکز است، تبلیغات خود را به آن‌جا ببرید.اما در این مورد هم باید با توجه به حوزه کاریتان جذب ترافیک داشته باشید به این طریق که با افزایش فالوورهایتان روی هدف خود تمرکز کنید. نظرات آنلاین مصرف‌کنندگان و توصیه آشنایان دو قالب تبلیغاتی هستند که باعث جذب مشتری بیشتر می‌شوند پس می‌توانید تصاویر و نظرات مشتریانتان را منتشر کنید و از این طریق از هر دو روش مذکور بیشترین استفاده را بکنید.شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وارد مغازه‌ای شده‌اید و محصول مورد نظر را یافته و قصد خرید آن را کرده‌اید اما در نهایت بی‌اعتمادی شما به فروشنده موجب شده است که از خریدن آن صرف نظر کنید. این موضوع ممکن است بیشتر در خریدهای اینترنتی و در خرید وسایل تزئینی، بلیط هواپیما و غیره برایتان پیش آمده باشد آن هم به این دلیل که نتوانسته‌اید به وب سایت فروشنده اعتماد کنید. طراحی شفاف و داشتن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین دریافت پول به صورت نقدی باعث اعتماد هرچه بیشتر مشتریان به شما خواهد شد.پرداخت به ازای کلیک که به اختصار PPC نامیده می‌شود یکی از اولین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای تبلیغات آنلاین به آن بیندیشید. از آن‌جائیکه این روش از رایج‌ترین و مؤثرترین انواع تبلیغات محسوب می‌شود به شما توصیه می‌کنیم که از این روش برای تبلیغ کردن کار خود استفاده نمائید.از جمله امکاناتی که این روش تبلیغ برای شما فراهم می‌کند این است که شما می‌توانید عبارات و کلمه‌هایی که مربوط به کسب و کار شما می‌شوند را تعیین کنید تا هنگامی‌که کاربران در موتورهای جست‌و‌جوی گوگل و یا بینگ آن کلمات را جست‌و‌جو می‌کنند، تبلیغات متنی شما برای کاربران نمایش داده شود چرا که این عبارات و کلمات به عنوان کلید واژه و کلمات کلیدی شناخته می‌شوند و اساس تبلیغات به ازای کلیک محسوب می‌شوند.لازم است این را هم بدانید که این کلمات مطابق یک سیستم مزایده انتخاب می‌شوند که این شیوه سبب می‌شود تمامی تبلیغ‌کنندگان دارای شانسی برابر برای به نمایش گذاشتن تبلیغاتشان داشته باشند و این گونه نیست که با صرف هزینه بیشتر شانس بیشتری داشته باشید. کلید واژه‌های انتخاب شده حتماً بایستی با موضوع کسب و کارتان مرتبط باشد، طبق انواع پویش‌های تبلیغاتی جداسازی شده باشد و بر اساس گروه‌های تبلیغاتی منطقی ساماندهی شده باشد علاوه بر این باید هم‌راستا با نوع کلمه کلیدی صحیح باشد تا در زمان درست و برای مخاطبانی که از بازدیدکنندگان هدف محسوب می‌شوند به نمایش درآید.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *