ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

آیا به دنبال راهی سریع و آسان برای معرفی کسب و کار خود و یا حرفه و محصولتان هستیند؟ ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای جلب توجه افراد و آشنایی آنها با شما و کسب و کارتان است که با استفاده از نرم افزار های گرافیکی مانند ، پریمیر ، افترافکت ، می توانید به راحتی یک تیزر تبلیغاتی  یا به عبارت ساده تر کیلیپ تبلیغاتی برای تبلیغ محتوای خود ایجاد کنید. در این مقاله دپارتمان گرافیک به شما هر آنچه که باید در مورد ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان بدانید را به شما میگویند .قطعا دیده اید که  وقتی برای تماشای یک فیلم به سینما میروید و یک فیلم را در تلویزیون میبینید ، یک سری تیز یا همان ویدئوهای تبلیغاتی نمایش داده میشوند . تریلرهای هالیوود ، تریلر های مارول و پیش پرده های فیلم های اکشن داغ بسیار جالب هستند که با موفقیت شما را به خرید بلیط فیلم فریب می دهند. – تیزرهای تبلیغاتی موثر عامل واقعی معامله هستند.اگر می خواهید برای تبلیغات ویدیویی یا بازی و یا کسب و کار و محصول خود موفقیت کسب کنید ، سعی کنید یک تیزر تبلیغاتی بسازید!امروزه ، تبلیغات به عنوان عنصری اساسی در اطلاع رسانی ، ترغیب و یادآوری مشتریان در مورد محصولات ، مارک ها و شرکت ها شناخته شده است. انواع مناسب و صحیح تبلیغات و استفاده از رسانه های مناسب برای انتقال محتوای تبلیغاتی به مخاطبان موثر است. مشتریان بازار هدف می توانند مرحله معرفی یا رشد چرخه عمر محصول را با سرعت بالایی طی کنند. در میان انواع تبلیغات (رسانه ای ، محیطی ، چاپی و …) ، تیزرهای تلویزیونی هنوز هم زیر مجموعه تبلیغات رسانه ای هستند. که بیشترین و بهترین تأثیر را روی مخاطب دارند.طبق ویکی پدیا ، یک پیش پرده تیزر یک بخش ویدیویی کوتاه است که مربوط به یک فیلم آینده ، برنامه تلویزیونی ، بازی ویدیویی یا موارد مشابه است که معمولاً مدت ها قبل از محصول منتشر می شود تا مخاطب را مشتاق کند.با توجه به تعریف ، می توانیم یاد بگیریم که پیش پرده تبلیغاتی یک ویدیوی کوتاه جذاب (۱۵-۶۰ ثانیه) است ، این فیلم برای جلب منافع مخاطبان با استفاده از برش های کوتاه ویدئویی میکس شده و به آنها اجازه می دهد محصول عرضه شده را پیش بینی کنند.یک تیزر تبلیغاتی اغلب توسط مشاغل برای تبلیغ یک رویداد ، فروش ، نمایش و مزایای محصول ، تخفیف و پیشنهادات ، نمایش مسئولیت اجتماعی برند و غیره استفاده می شود.آنها کوتاه ، سرگرم کننده و موثر هستند و انبوهی از اطلاعات را به اشتراک می گذارند که به راحتی قابل درک هستند و به حافظه متعهد هستند.در زیر به بیان چند مزیت ساخت کلیپ تبلیغاتی پرداخته ایم تا دلایل کافی برای اقدام به ساخت یک ویدئو تبلیغاتی و استفاده از استراتژی ویدئو مارکتینگ را در اختیار شما عزیزان بگذاریم .ساده ترین راه برای جذب مشتری در کمترین زمان  بازاریابی محتوای ویدیویی شما است که یکی از استاندارد های SEO بهینه شده است. حتی پلتفرمی که فیلم خود را در آن بارگذاری می کنید می تواند در تعیین اینکه چه کسی ویدیوی شما را مشاهده می کند ، نقش زیادی داشته باشد. با روش هایی که می توانید تغییر دهید ، اطمینان حاصل کنید که به بینندگان بیشتری رسیده است. زیرنویس ویدیویی با کیفیت ایجاد کنید.دقیقاً مانند نوشتن متن سنتی ، تبلیغات ویدیویی نیز قصد دارد مشتریان بالقوه شما را با احساسات و تصورات آنها جلب کند. برخلاف متن ، ویدئو می تواند از طریق روشهای احمقانه تری به مردم برسد ، و این امر برای بازاریابی محتوای ویدیویی بسیار قدرتمند است.ساخت تیزر تبلیغاتی می تواند نام تجاری شما را در مرکز جذب مشتری قرار دهد و شرکت شما را به عنوان شایسته و مرتبط معرفی کند. به مشتریان بالقوه ای دسترسی پیدا کرده و آنها را جلب کنید که به طور منظم در اینترنت مرور می کنند ، و بررسی ویدیویی محصولات را برای تصمیم گیری در مورد خرید تماشا می کنند. تولید محتوای نقد و بررسی خود از طریق تبلیغات ویدئویی می تواند نقطه نظر شما را در زمینه دید آنها ایمن کند.بهترین قسمت در مورد محتوای ویدئویی توانایی آن است که خودش را در برنامه بازاریابی از قبل تثبیت شده ادغام کند. تبلیغات ویدئویی یک محیط انعطاف پذیر برای شما فراهم می کند. شما می توانید از مطالب ویدئویی برای زیبایی بخشیدن به استراتژی فعلی خود ، تغییر شکل دامنه استراتژی فعلی خود یا موارد دیگر استفاده کنید.شرکت هایی که از تبلیغات ویدیویی هدفمند در فیس بوک و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بهره می برند ، انواع رشد را تجربه می کنند. رسانه های اجتماعی نه تنها مشتریان جدید بلکه به شما امکان ایجاد یک فیلم ویروسی را می دهند. درگیر شدن با مشتریان در شبکه های اجتماعی نقش مهمی در جلب توجه آنها به برند شما دارد.یک تیزر تبلیغاتی اساساً برای جلب توجه بینندگان ، افزایش نرخ تبدیل شما و ایجاد تمایل به کسب اطلاعات بیشتر طراحی شده است. از طرف دیگر ، فیلم های تبلیغاتی همچنین با ارائه دلایل جدید برای تجارت با شرکت شما ، می توانند به تعامل با مشتریان فعلی کمک کنند.اکنون وقت آن است که قصد را به عمل تبدیل کنیم. در اینجا چهار مرحله مهم برای تبدیل ایده به یک تیزر تبلیغاتی و ارائه آن در معرض دید مخاطبان قرار دارد.**اهداف را شناسایی کنید: این دانه ای است که کل فیلم را به دنیا می آورد. ممکن است فکر کنید قبلاً آن را مرتب کرده اید. خوب ، ساخت یک فیلم نیاز به سرمایه گذاری دارد. بنابراین ، روش آزمون و خطا می تواند هزینه بر باشد. قبل از رفتن به مرحله بعدی باید درمورد هدف کاملاً واضح باشید. هدف یک ویدیوی تبلیغاتی ممکن است هر چیزی باشد ، از آگاهی از نام تجاری ، آموزش مشتری ، افزایش تعامل مشتری و غیره. مشاغل با بیش از یک هدف در نظر دارند که باید چندین ویدیو ایجاد کنند.**شخصیت مارک را شناسایی کنید: یک ویدیوی زیبا ممکن است چند کره چشم را به خود جلب کند ، اما به زودی از بین می رود. برای ایجاد یک تأثیر ماندگار ، ویدیوی تبلیغاتی باید معتبر باشد و نشان دهنده شخصیت برند باشد. به عنوان یک تجارت ، شما برای چه موضع می گیرید و می خواهید مشتری چگونه تجارت شما را درک کند؟ پاسخ به این سالات به شما کمک می کند شخصیت برند خود را شناسایی کنید.**روی پیام کار کنید: تبلیغات گسترده برند ، محصول یا خدمات شما مطمئناً بیننده را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. ترکیبی مناسب از آنچه که شما در آن ایستاده اید ، هدفی که می خواهید به آن برسید و آنچه که مشتریان بیشتر از آن قدردانی می کنند ، بیاندازید. این باید پیامی باشد که شما از طریق ویدئو منتقل می کنید.**مدت زمان و بودجه: خیلی طولانی یا خیلی کوتاه – هر دو می توانند یک ویدیوی تبلیغاتی را خراب کنند و آن را بی اثر کنند. داشتن نوعی پارامتر زمان برای ساخت یک فیلم تبلیغاتی ضروری است. مدت زمان ویدئو معمولاً به عوامل مختلفی از جمله بودجه کلی بستگی دارد. امروزه ، اتهامات ساخت فیلم و ویرایش فیلم به شدت کاهش یافته است ، که خبر خوبی برای مشاغل است. اکنون ، مشاغل می توانند حتی با بودجه بند کفش ، یک ویدیوی تبلیغاتی موثر ایجاد کنند.**طرح ایده: شما هدف ، شخصیت مارک ، پیام و مدت زمان تقریبی و بودجه را در دست دارید. وقت آن است که روی رئوس مطالب یا خلاصه ویدیو کار کنیم. یک یا دو پاراگراف ایجاد کنید که ایده کلی فیلم تبلیغاتی را منتقل کند. ایده شما به شکل فعلی تاثیری در بیننده نخواهد داشت. در مرحله بعدی ، شما ایده را به عنوان یک اسکریپت جالب شکل می دهید که با مخاطب هدف ارتباط برقرار می کند و با آن درگیر می شود.**جهت را انتخاب کنید: با طرح کلی که در دست دارید ، می توانید مسیرهای زیادی را دنبال کنید. به عنوان مثال ، این می تواند یک فیلم ساده باشد که مختصراً در مورد خدمات شما معرفی می کند. برای ویدئوی تبلیغاتی کسب و کار خود ، می توانید روش های دیگری مانند مشکل / راه حل (بیان نقاط درد مشتریان و چگونگی ارائه راه حل برای محصول یا خدمات) ، تأیید (استفاده از اینفلوئنسر یا افراد مشهور برای معرفی محصول ، خدمات ، رویداد) ، و غیره) ، آموزنده (بیان برخی از ویژگی های برتر یک محصول یا خدمات) ، و غیره**یک داستان بگویید: ما از دوران کودکی خود چیزهای زیادی به یاد نمی آوریم. اما ، افسانه هایی که از پدربزرگ و مادربزرگمان شنیده ایم مطمئناً حتی امروز نیز در خاطرات ما تازه مانده اند. این قدرت یک داستان جذاب است. پیامی که در قالب یک داستان یا اسکیت منتقل می شود ، بلافاصله با بینندگان ارتباط برقرار می کند و برای مدت طولانی با آنها می ماند.**تنظیم لحن: لحن تصمیم می گیرد که چه نوع واکنشی از این ویدئو توسط مخاطب ایجاد شود. به عنوان مثال ، می خواهید بینندگان چه احساسی را احساس کنند؟ آیا کنجکاوی ، خنده ، دلسوزی و … است؟ به خاطر داشته باشید ، لحن زبان ، سبک و واژگان استفاده شده در ویدیوی تبلیغاتی را تعیین می کند. برخی از لحنهای رایج در یک ویدیوی تبلیغاتی شامل گفتگو ، الهام بخش ، شوخ طبع و ساده است.**افزودن CTA: تماس برای اقدام بخشی ضروری از یک ویدئو است. CTA یک ویدیو به کارهایی که بینندگان می خواهند انجام دهند بستگی دارد. معمولاً کاملاً به هدفی که می خواهید برسید نزدیک است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید افراد بیشتری در وبینار شما شرکت کنند ، CTA ایده آل در انتهای ویدیو باید بینندگان را به ثبت نام در این رویداد ترغیب کند.**متن را بنویسید: وقت آن است که همه چیز را به یک اسکریپت متصل کنید. نوشتن فیلمنامه شامل سازماندهی مطالب فوق الذکر در صحنه ها ، توصیف هر صحنه و صداگذاری است. شما تعدادی الگوی اسکریپت بصورت آنلاین پیدا خواهید کرد ، اما می توانید از قالب خود استفاده کنید. اسکریپت یک فیلم روی کاغذ است. این به شما خواهد گفت که چه اتفاقی قرار است مقابل دوربین به صورت صحنه به صحنه رخ دهد ، چگونه این اتفاق می افتد و لوازم و موسیقی مورد نیاز قبل از فیلمبرداری ویدیو.**از مکان و ارسال محتوا تصمیم بگیرید: فیلمبرداری تبلیغاتی در داخل خانه مقرون به صرفه است. اما ، اگر فیلم نامه مکانی در فضای باز را می طلبد ، در جستجوی مکانی امن باشید. همچنین ، بعضی اوقات برای عکاسی در مکان های خاص به مجوز نیاز دارید. مکان و زمان فیلمبرداری نیز زمینه ، نورپردازی و غیره را تعیین می کند. متن تصمیم می گیرد که چه نوع بازیگران برای فیلم تبلیغاتی مناسب باشند. قبل از شروع به جستجوی هر بازیگر ، شرح مفصلی از آن بنویسید.داستان ویدئو Storyboard the Video: **یک صفحه داستان برای همه طرف های مربوطه مفید است. قبل از شروع فیلمبرداری به تخیل شما شکل می دهد و همه تردیدها درباره فیلمنامه را از بین می برد. برای یک ویدیوی تبلیغاتی بسیار حیاتی است زیرا با جلوگیری از بازخوانی و ویرایش های مکرر ، زمان و هزینه فیلمبرداری را کاهش می دهد.**ویرایش اسکریپت و صفحه داستان پس از بازخورد: اگر می خواهید ویدیوی تبلیغاتی به فروش برسد ، به نصف اقدامات اعتماد نکنید. دو سر بهتر از یک است – این گفته را رعایت کنید و از کارمندان خود درباره فیلمنامه و صفحه داستان نظرات و نظرات خود را جمع کنید. حتی بهتر از این ، شما می توانید یک نظرسنجی ایجاد کنید تا موارد مورد علاقه و علاقه مخاطبان مورد نظر را تعیین کنید. جمع آوری بهترین اطلاعات از یک نظرسنجی بزرگ برای ویرایش فیلمنامه و صفحه داستان آسان نیست. شما باید اطلاعات ناخواسته حاصل از نظرسنجی را فیلتر کنید. بعداً ، می توانید نظرسنجی را تجزیه و تحلیل کنید و از مناسب ترین پاسخ ها برای تغییر شکل فیلمنامه و صفحه داستان استفاده کنید.تولید ویدئو: اگر سه مرحله اول را به خوبی انجام دهید ، تولید ویدئو سریعترین و آسانترین قسمت کل مراحل است. یک تیم تولیدی که تجربه ساخت فیلم های تبلیغاتی را دارد استخدام کنید. به علاوه ، آنها باید انعطاف پذیر باشند تا بتوانند ورودی های شما را تأمین کنند و دید شما را زنده کنند.تولید فیلمفراخوانی Add Graphics: در این مرحله ، عنوان ، حاشیه نویسی ، زیرنویس / زیرنویس و فراخوان را ایجاد می کنید. عناصر گرافیکی نکات حیاتی ویدئو را برجسته می کنند. بهتر است قبل از این ، قلم ، رنگ و محل قرارگیری عناصر گرافیکی مشخص شود و از آنها در راه های خلاقانه برای جلب توجه بینندگان استفاده شود.کار پس از تولید: اکنون همه چیز – تصاویر ، گرافیک و صدا – را با هم ترکیب می کنید. حتی قبل از اینکه هفته ها یا ماه ها بعد از آن آمار تعامل ویدئویی را دریافت کنید ، می توانید یک نظرسنجی کوتاه به ویدیو اضافه کنید تا نظرات مشتریان خود را جمع آوری کنید. نظرسنجی ها آسان ایجاد می شوند و در آشکارسازی ذهن مشتری کاملاً مثر هستند.تبلیغ ویدیو: هنوز تمام نشده است. شما باید ویدیوی تبلیغاتی را در مکانهایی که مخاطبان هدف شما بیشتر می کنند قرار دهید. از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید و فیلم تبلیغاتی را جلوی مشتری هل دهید. هیچ فرصتی را از دست ندهید ویدیوی تبلیغاتی را از طریق ایمیل های ویدیویی به مشتریان خود منتقل کنید. برای افزایش محبوبیت ویدیوی تبلیغاتی ، روی قابلیت تحویل ایمیل خود کار کنید.استراتژیست های بازاریابی از روش های مختلفی برای تبلیغ و تبلیغ برندها استفاده می کنند. امروزه بیشتر مشاغل و شرکت های بزرگ برای رشد مارک های خود از بازاریابی ویدیویی که یکی از شاخه های آن ساخت تیزر تبلیغاتی استفاده می کنند و با جذب مشتریان سودهای بالایی کسب خواهند کرد .اما از کجا باید شروع کرد و به این مدل از تبلیغات دست پیدا کرد؟ شما دوراه پیش رو دارید راه اول سفارش پروژه انیمیشنی خود به شرکتهای معتبر در این زمینه هست که منفعت آن آماده شدن پروژه شما در زمان کم و حرفه ای بودن آن است و راه دوم شرکت در دوره های آموزش ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان است که میتوانید با یاد گیری خود هرتعداد کلیپ تبلیغتای و تیزر تبلیغاتی میخواهید به صورت حرفه ای طراحی کنید و بسازیند.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *