طراحی سایت با اینستاگرام ؟ کدام یک برای کسب و کار

طراحی سایت با اینستاگرام ؟ کدام یک برای کسب و کار

تا کنون تیم تولید محتوای متنی ما مقالات زیادی را در رابطه  با طراحی سایت  ، طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان ، راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام  ، روش کسب در آمد از اینستاگرام همچنین طراحی سایت در اصفهان  و در کل در زمینه راه اندازی کسب و کار های آنلاین برای شما عزیزان تهیه کرده اند .اکثر عزیزانی که برای به اجرا در اوردن ایده های خود و راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود به پیش ما می آید  ، اکثر این سوال که  برای کسب وکار من سایت بهتر است یا اینستاگرام؟! را از ما میپرسند . به همین علت ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به سایت یا اینستاگرام؟ کدام‌یک برای کسب‌وکارها مناسب‌تر است بپردازیم و تمام نکات را مورد بررسی قرار دهیم و مطمعنیم که تصمیم گیری برای شما عزیزان پس از خواندن این مقاله راخت تر خواهد شدهیچ کس نمی تواند انکار کند اینستاگرام یک ماشین بازاریابی موثر است و اینستاگرام برای تجارت نسخه توربوشارژ است. اما صاحبان مشاغل باید نسبت به راه اندازی حساب کاربری اینستاگرام هوشیار باشند و قبل از غوطه وری نکات مثبت و منفی را بررسی کنند.انواع مشاغلی که در اینستاگرام رونق می گیرند ، مشاغلی هستند که قادر به ارائه محصولات یا عکسهای زیبا و مورد پسند مخاطبان هستند. این پلت فرم مبتنی بر تصویر است. بنابراین منطقی است که مارک هایی که به طور طبیعی بر روی مواد فتوژنیک و مکان هایی مانند زیبایی ، مد ، غذا و سفر می چرخند ، از این برنامه به خوبی کار می کنند. از ژوئن ۲۰۱۸ ، این پلت فرم به ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه رسیده است. این مخاطبی است که می خواهید در مقابل آن قرار بگیرید. بنابراین چگونه می توانید از Instagram برای بازاریابی استفاده کنید؟ این کار با داشتن یک حساب کاربری شروع می شود.۱.استفاده از اینستاگرام رایگان استراه انداز کسب و کار در اینستاگرام به سرمایه گذاری زیادی نیاز ندارد .اگر سرمایۀ زیادی برای شروع یک کسب و کار اینترنتی ندارید، اینستاگرام بهترین راه حل برای شماست. فقط کافیست یک گوشی و یک اینترنت در اختیار داشته باشید.۲.کار کردن با اینستاگرام راحت استپست گذاشتن در اینستاگرام، مشاهده آمار و استفاده از سایر امکانات پروفایل‌های تجاری در اینستاگرام  میتوان گفت به نسبت کار راحتی است و هر کسی که کار کردن با موبایل‌های هوشمند را بلد باشد از پس آن بر می‌آید.۳.تعداد افراد حاضر در اینستا گرامبه گفته اینستاگرام ، حضور فعال افراد در شبکه های اجتماعی در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد کاربر است .از این میلیون ها نفر ، بیش از ۵۰۰ میلیون نفر روزانه در اینستا گرام فعالیت دارند. که شما با استفاده از مهارت های کافی میتوانید روز به روز بر تعداد مخاطبان و مشتریان خود اضافه کنید .۴.با یک بازاریابی درست، به خوبی دیده می‌شویدهمانطور که اشاره کردیم تعداد بسیار زیادی از کاربران از جمله کاربران ایرانی در اینستاگرام فعالند؛ پس به نظر می‌رسد که دیده و شناخته شدن در اینستاگرام کار راحتی است. ولی عجله نکنید! درست است که اینستاگرام بازاری با مخاطبان هدف گسترده است، اما برای موفقیت در آن و جذب فالوورهای هدفمند که به مشتریان شما تبدیل شوند، لازم است نکاتی را بدانید و رعایت کنید. طبیعی است که هرچه تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کند، مشتری‌هایتان هم بیشتر می‌شود،۵.محدودیتی برای رشد تجارت شما ندارداینستاگرام با توجه به انتخاب همه کاربران ، مکان مهمی برای مشاغل است. مطمئناً ، حتی برای شناخته شده ترین شرکت ها نیز موفقیت یک شبه حاصل نخواهد شد ، اما اگر یک تیم بازاریابی بخواهد سازمان خود را روی نقشه نشان دهد ، اینستاگرام می تواند کمک کند.مشاغل می توانند با حفظ حضور فعال و حفظ روال حداقل یک پست در روز ، آگاهی از برند را افزایش داده و به مخاطب مورد نظر خود برسانند.۱:امکان فیلتر شدن۲: دسترسی ارگانیک کمتر۳: این یک پلت فرم تجاری محور نیست۴: تبلیغات گران قیمت هستند۵: ویژگی های محدود برای مشاغل کوچک تر۶: شما بینش بیشتری دارید… اما رقبا نیز چنین هستند۷: حریم خصوصی (یا فقدان آن)شروع یک کار طراحی وب دارای مزایای زیادی است ، هم از نظر مالی و هم از دیدگاه سبک زندگی. اگر مشاغل طراحی وب را شروع کنید ، می توانید از مزایای انجام کارهایی که از آن لذت می برید ، حل مشکلات ، داشتن یک برنامه کاری انعطاف پذیر و داشتن زندگی راحت بهره مند شوید.به عنوان یک طراح وب حرفه ای در سال ۲۰۲۰ و بعد از آن ، شروع یک کسب و کار طراحی وب به این معنی است که شما تقریباً هر زمان دیگری در تاریخ فرصتی بهتر برای تاسیس خود و نام تجاری خود خواهید داشت. اساساً: اکنون زمان شروع یک تجارت طراحی وب است.واقعیت این است که ، همه مشاغل به یک وب سایت خوب طراحی شده در سال ۲۰۲۰ نیاز دارند. اینجا جایی است که شما و تجارت جدید وب سایت خود را وارد تصویر می کنید.گرچه امروزه برای هرکسی می تواند وب سایتی را تند و زننده به سادگی انجام دهد ، اما اگر به دنبال ساختن وب سایتی برای تجارت خود هستید ، داشتن یک وب سایت حرفه ای ضروری است.۱.کسب و کار شما پایدارتر است.پایداری یکی از اصول مهم راه‌اندازی کسب و کار است.از آنجایی که در سال‌های گذشته شبکه‌های اجتماعی فراوانی آمده‌اند و رفته‌اند، مشاهده شد که اکثر آنها نسبتا عمر کوتاهی داشتند. هر کدام از شبکه‌های اجتماعی چند سالی محبوبیت خود را داشته و افراد بسیاری را مجذوب خود کردند. ولی بعد از مدتی به دلیل تحریم، کوچ کاربران به شبکه اجتماعی دیگر، یا فیلترینگ و غیره کارشان پایان یافته است و به فراموشی سپرده شده‌اند.۲.کسب و کار شما معتبرتر است.صفحات اینستاگرام به اندازه وب‌سایت‌ها از اعتبار بالایی برخوردار نیستند. اکثر افراد بر پایه اعتماد، خرید کالا یا خدمات را انجام می‌دهند. این اعتماد نتیجه سال‌ها تلاش و تداوم فعالیت است.داشتن نمادهایی همچون اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت (رسانه دیجیتال) و امنیت در پرداخت، می‌تواند به افزایش اعتبار وب‌سایت و جلب اعتماد کاربران بیفزاید.۳.می‌توانید از مزایای سئو استفاده کنید.روزانه میلیارد ها جستوجو در گوگل انجام می شود و میلیارها مشتری در طلب رفع نیاز های خود هستند فقط کافی هست تا سایت شما در گوگل دیده شود در این صورت شما روزانه هزاران مشتری و بازدید کننده جدید خواهید داشت که این روند هر روز تکرار می شود .۴.می توانید به فروش آنلاین محصولات بپردازید.یکی دیگر از ویژگی های سایت قابلیت خرید آنلاین هست که مشتری می تواند جنس مورد نیاز خود را بخرد و به صورت آنلاین هزینه رو پرداخت کنه و به صورت اتوماتیک اگر فایل قابل دانلود باشد ، لینک دانلود ارسال می شود و اگر قابل پست باشد شما فقط کالا را پست خواهید کرد۵.امنیت کسب و کار شما بیشتر است.اگر در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی و حتی وب‌سایت اصول ایمنی را رعایت نکنید، احتمال نفوذ مهاجم هر لحظه وجود دارد.یکی از ایرادات امنیتی در شبکه‌های اجتماعی، دسترسی نداشتن به پایگاه‌های اطلاعاتی آنها است.پس در صورت هک شدن، به احتمال زیاد پیج اینستاگرامی کسب و کار خود را از دست می‌دهیدوب‌سایت‌ها نسبت به صفحات اینستاگرامی در زمینه ایمنی بالاتر هستند.۱.برای شروع باید هزینه پرداخت کنید۲.زمان بیشتری طول می‌کشد تا شناخته شوید۳.برای فعالیت و راه اندازی به افراد دیگری جز خود نیازداریددر واقع میتوان گفت مقایسه این دو از اساس کاری اشتباه است ، چرا که هردوی اینها مکمل یکدیگر هستند و هرکدام به تنهایی نمی‌توانند کسب وکار شما را ارتقا و رشد دهند. سایت اصلی‌ترین حوزه‌ی کسب وکار شما است و اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی تنها به جذب مخاطبین بیشتر کمک می‌کند. اگر شما قصد ایجاد و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را دارید، نباید به دنبال این باشید که اینستاگرام بهتر است یا وب‌سایت؟ بلکه شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را رشد بدهید نیاز به سایت و اینستاگرام دارید نه سایت یا اینستاگرام .اینستاگرام در جذب مخاطبین بیشتر، استفاده رایگان، برقراری ارتباط مستقیم با مشتری و استفاده آسان و … برتری دارد. اما اینستاگرام به تنهایی نمی‌تواند کسب و کار شما باشد چرا که شما برای فروش محصولات خود و یا بررسی محصولات توسط مخاطبین خود نیاز به یک سایت اینترنتی دارید و اینستاگرام جوابگوی تمامی نیاز شما نخواهد بود اما مهترین حوزه برای جذب مخاطبین بیشتر و برندینگ شما خواهد بود.اگر شما قصد ایجاد و راه‌اندازی کسب و کار آنلاین را دارید، نباید به دنبال این باشید که اینستاگرام بهتر است یا وب‌سایت؟ بلکه باید از ظرفیت‌های تمامی حوزه‌ها استفاده کنید. امروزه با توجه به حجم بالای حضور کاربران در اینستاگرام باید در کنار وب سایت، برای جذب مخاطبین بیشتر و برندسازی از این شبکه اجتماعی یا هر شبکه اجتماعی دیگر استفاده کنید.اینستاگرام در جذب مخاطبین بیشتر، استفاده رایگان، برقراری ارتباط مستقیم با مشتری و استفاده آسان و … برتری دارد. ولی همان‌طور که اشاره شد هیچ‌کدام از شبکه‌های اجتماعی، امکانات، پایداری و اعتبار بالایی که سایت‌ها از آن برخوردارند، را ندارند.انتخاب بین اینستاگرام یا وبسایت به استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد، شما می توانید از هر دو آنها استفاده کنید تا کسب‌وکار خود را توسعه دهید به طوری که میتوانید از سایت به عنوان بیس اصلی و ابزار فروش دیجیتال مارکتینگ محصولات و خدمات خود استفاده کنید و از فضاهای مجازی مانند اینستاگرام برای جذب مخاطب و مشتری بیشتر بهره ببرید

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *