بازاریابی بیمه از طریق سامانه دنا پیام

بازاریابی بیمه از طریق سامانه دنا پیام

بیمه چتری مطمئنبازاریابی بیمه‌ای از طریق اس‌ام‌اس خدمتی است که نمایندگان بیمه به جهت حفظ و نگهداری از مشتریان سابق و جذب مشتریان جدید، بدان نیاز دارند؛ این روش بازاریابی از روش‌هایی به شمار می‌آید که باعث شناخت شرکت‌های بیمه توسط عموم مردم می‌شود؛ به دنبال مطلب فوق می‌توان دو روش خوب برای حفظ مشتریان سابق و جذب مشتریان جدید به وسیله بازاریابی بیمه‌ای به نمایندگان بیمه پیشنهاد داد:از بهترین راهکارهایی که می‌توانید مشتریان سابق را با متن بیمه‌ای حفظ کنید این است که زمان تمدید قرارداد آنها را براساس مدت زمان بیمه‌نامه، به وسیله یک اس‌ام‌اس خودکار، یادآور شوید یا به عبارت دیگر پیامک‌های یادآوری اقساط را به صورت اتوماتیک ارسال کنید؛ راه دیگری که هم برای مشتریان سابق و هم مشتریان جدید کاربرد دارد، ارائه پیشنهاد جذاب در متن تبلیغ بیمه شرکت شماست اما نکته‌ای که باید همیشه در نظر بگیرید این است که در روش بازاریابی بیمه‌ای از طریق اس‌ام‌اس، مشتریان به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:اولین گروه افرادی هستند که در نگاه اول شرکت مورد نظر را بررسی کرده و آن را از سایرین جدا می‌کنند.دومین گروه به اشخاصی اطلاق می‌شود که قبلاً شرکت مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اند و پیامک تبلیغاتی بیمه شما، به چشمشان بی‌اهمیت است.روش دیگری که در بازاریابی از طریق سامانه پیامکی و افزایش فروش بیمه باید بدان توجه کنید، این است که ماهیت خطوطی که از طریق پنل پیامک خریداری می‌کنید تبلیغاتی است و برای ارسال به شماره‌هایی که در بلک لیست‌ها قرار دارند، نیاز است این خطوط تبلیغاتی را خدماتی تبدیل کنید؛ به واسطه اینکه شرکت‌های بیمه شخصیت حقوقی محسوب می‌شوند، طی نمودن این مسیر طبق قوانین اپراتورها آسان است.<br/><br/> <br/> به جهت اینکه ارتباط بین بیمه‌گر و بیمه‌گذار مهم تلقی می‌شود و ممکن است شرکت بیمه مذکور با مشتریان خویش ارتباط صمیمی داشته باشد، خطوط موجود در پنل پیامکی به شما این امکان را می‌دهد ضمن اینکه ارتباط دوطرفه خود را با مشتریانتان حفظ کنید، پیشنهادات و انتقادات آنان را دریافت نمایید و در پاسخ بابت انتخاب شما و همینطور توجه مشتریانتان، از آنها تشکر کنید که این امر در بهبود هر چه بیشتر فعالیتتان به شما کمک بزرگی خواهد کرد.اگر می‌خواهید در این زمینه فعالیت خود را بلدتر و به نحو احسن عمل کنید، بهتر است خطوط خدماتی خود را هماهنگ با شماره دفترتان تهیه کنید، این جمله بدین جمله بهدین معناست که یک شماره اختصتصی برای خودد و دفتر خویش داشته باشید.همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، یکی از مهم‌ترین قوانین بازاریابی بیمه‌ای از طریق اس‌ام‌اس، توجه به متن تبلیغ بیمه در پیامک تبلیغاتی است زیرا تنها چیزی که در نگاه اول به چشم عموم مردم می‌آید، همین متن تبلیغ بیمه در پیامک تبلیغاتی است که از طریق پنل پیامک ارسال می‌کنید و باید جذاب، گویا، مرتبط، اندیشمندانه و عاری از هرگونه غلط املایی باشد؛ گرچه اس‌ام‌اس تنها روش برای تبلیغات نیست اما تاثیر آن که یکی از جدید‌ترین روش‌های بازاریابی به شمار می‌آید را نیز نباید دست کم گرفت ضمناً در گام اول انجام این روش بازاریابی به یک سامانه یا پنل پیامکی نیاز دارید، تا فرایند مزبور را طی کنید.بازاریابی بیمه‌ای از طریق اس‌ام‌اس یا ارسال پیامک از طریق پنل پیامک، بهترین و سریع‌ترین ابزار یا پروژه موجود است که فرآیند تولید آن هر روز در حال تغییر و تحول است و گام‌های خود را به سمت پیشرفت برمی‌دارد؛ امروزه در دنیا تعداد افراد بسیاری در گروه کاربران تلفن همراه قرار می‌گیرند پس این موقعیت بهترین فرصت برای شرکت شما محسوب می‌شود تا امتیازی که شرکتتان را از سایرین متمایز می‌کند، توسط متن بیمه‌ای از طریق اس‌ام‌اس به مخاطبان و عموم مردم نشان دهی و مشتریان خود را ترغیب کنید.همانطور که گفته شد نیازمند این امر که بیمه‌گذاران سابق خود را حفظ و مشتریان جدید جذب کنید با یک از یک اصول خاصی تبعیت کنید؛ این استراتژی همان طراحی و تهیه یک برنامه اصولی است که طی آن به وسیله متن تبلیغ بیمه خود، باید کار کنید که نام تجاری شما در یاد مشتریان ماندگار بماند؛ این روند را حداقل تا سه الی چهار ماه در پیش بگیرید تابازخود آن را مشاهده کنید؛ درصورتی‌که بازخورد مثبتی را شاهد بودید، همین روش را ادامه دهید.هرگز بدون بررسی بازار دست به تبلیغ نزنید؛ لازمه این امر پارت‌بندی و انتخاب هدف بازار است، برای مثال به جهت  تبلیغ هر موضوع بیمه، باید بدانید چه قشری از افراد را در نظر دارید؛ از طریق پنل پیامکی می‌توانید بخش‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ مثلاً پیامک انبوه منطقه‌ای را براساس یک منطقه خاص ارسال کنید یا حتی می‌توانید ارسال پیامک‌های خود را براساس کدپستی درصورتی‌که کد پستی ناحیه‌ای را می‌دانید، انجام دهید.درصورتی‌که یک هدف مشخص را برای پیامک‌های خود د نظر نداشته باشید، گویی تیری در تاریکی رها کرده‌اید که البته احتمال اصابت آن به هدف بسیار ناچیز است.امیدواریم مطالب این صفحه به کسب درآمد شما کمک کرده باشد . از همراهی شما سپاسگزاریم

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *