نمونه های هوشمندانه در بازاریابی محتوایی

نمونه های هوشمندانه در بازاریابی محتوایی

در این مقاله چند نمونه موفق از روند بازاریابی محتوایی را برایتان درنظر گرفتیم. با الهام گرفتن از آن‌ها می‌توانی نتایج جالبی را امکان‌پذیر سازید. این نمونه‌ها در بخش‌های زیر است:نمونه‌های وبلاگ نویسینمونه‌های بازاریابی شبکه های اجتماعیاگر موافق باشید نتایج بازاریابی محتوا در در دو بخش نمونه‌های وبلاگ نویسی و نمونه های بازاریابی شبکه اجتماعی امروز مورد بررسی قرار دهیم.وقتی بیشتر مردم به انواع بازاریابی محتوایی فکر می‌کنند، وبلاگ نویسی را به عنوان یک نقطه شروع در نظر می‌گیرند. وبلاگ نویسی به شما کمک می‌کند تا با اطلاعات مفید، توجه بازدیدکنندگان را جلب کرده و محتوایی را برای جلب توجه در رسانه‌های اجتماعی خود فراهم کنید و همچنین به سئو سایت خود دامن بزنید. در اینجا چند نمونه از فعالیت‌های وبلاگ‌نویسی موفق آورده شده است.Buffer به دلیل استراتژی بازاریابی محتوای سه جانبه، یکی از نمونه‌های مورد علاقه ما در بازاریابی محتوا است. این شرکت برای تقویت رشد اولیه خود از وبلاگ نویسی مهمان استفاده کرده و روزانه چند بار مطالب خود را در سایت‌های دارای بازدید بالا منتشر می‌کند. این استراتژی هک رشد به بافر کمک کرد تا 100000 کاربر اول خود را جذب کند. در وبلاگ بافر، ابتدا بر روی نوشتن برای افرادی که مشتریانشان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، تولید محتوای با کیفیت بالا و قابل اشتراک تولید شد.بافر اکنون چهار وبلاگ دارد، از جمله Transparency و Open، که طی این سال‌ها در آنها فراز و نشیب کسب و کار مشترکی داشته‌اند. آنها بهترین مطالب خود را از طریق یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل به اشتراک می‌گذارند. نتایج به خودی خود بیان می‌کنند:Buffer یک برند بسیار شناخته شده و مورد اعتماد است، تقریباً 400000 کاربر و حدود یک میلیون دنبال کننده در چندین رسانه اجتماعی دارد.وقتی به نمونه‌هایی موفق از بازاریابی محتوا که درست انجام شده فکر می‌کنید ، Hubspot همیشه در این لیست موجود است. علاوه بر ایجاد یک ابزار رایگان به عنوان یک استراتژی هک رشد، Hubspot از بازاریابی محتوا با استفاده از:نوشتن پست‌های عمیق وبلاگ در مورد مسائلی که بازدیدکنندگانشان به آنها اهمیت می‌دهندافزایش سطح محتوا مانند اضافه کردن کتاب‌های الکترونیکی به پست‌های وبلاگInbound.org (که هر ماه 321،000 بازدید کننده دارد) با ایجاد یک مرکز آموزشی و به اشتراک گذاری محتوا، فرصتی عالی برای ارتقای برنامه‌های صدور گواهینامه و مشارکت خود فراهم می‌کند.ایجاد فیلم برای فیسبوک و استفاده از LinkedIn برای ارسال ترافیک به آن فیلم‌هاتمامی این مراحل به درستی و دقیق اجرا می‌شوند به همین دلیل Hubspot در حال حاضر یک شرکت چند میلیون دلاری است و دقیقا یکی از نمونه های هوشمندانه در بازاریابی محتوایی است.ریپ کرل خود را به عنوان “شرکت نهایی موج سواری” معرفی می کند. یکی از راه‌هایی که نشان می‌دهد فداکاری از طریق انتشارات آنلاین معروف جستجو می‌شود. rip curl یکی از بهترین نمونه های هوشمندانه در بازاریابی محتوایی از دنیای تجارت است.در جستجوی موج سواران برای یافتن بهترین امواج و سبک زندگی نهایی موج سواری است و دارای عکاسی عالی و داستان‌هایی است که توسط موج سواران برای موج سواران دیگر گفته می‌شود. با بیش از 100000 مشترک YouTube و 2 میلیون فالوئر فالوور، این یک مثال عالی برای تطبیق محتوا با مخاطبان هدف برای رشد تجارت و سودآوری آن است.اشتراک‌های اجتماعی می‌توانند به طور غیر مستقیم به رتبه بندی جستجوی شما کمک کنند، که به نوبه خود به تولید ترافیک منجر می‌شود. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت‌ها برای جلب مخاطبان خود محتوای رسانه‌های اجتماعی را حتما درنظر گرفته و روی آن متمرکز می‌شوند. از نمونه های هوشمندانه در بازاریابی محتوایی به موارد زیر اشاره می‌کنیم:‌وقتی به دنبال الهام بخشیدن به مثال‌های بازاریابی محتوای B2B هستید، GE مکانی عالی برای شروع است. ما در مورد خشک کن لباسشویی و جاروبرقی صحبت نمی‌کنیم، بلکه در مورد تجارت دیگر این شرکت حرف می‌زنیم: توربین‌های بادی، موتورهای جت، لوکوموتیو و غیره.جنرال الکتریک، مدت‌ها است که به خاطر استفاده از آنچه برخی ممکن است یک کار کسل کننده تلقی کند و ایجاد آن در زندگی شناخته شده است، این کمپین بازاریابی محتوایی اینستاگرام را راه انداخته و با توجه بسیاری مواجه شده است. جنرال الکتریک، کمپین را با بازاریابی اینفلوئنسر ترکیب کرد و شش اینفلوئنسر اینستاگرام و چندین حالت فوق العاده را با هشتگ GEInstaWalk# به دست آورد. این به معنای گشت و گذار در امکانات تولیدی آنها و گرفتن، بارگذاری و هشتگ زدن تصاویر بود. نتایج چشم‌گیر بود:8 میلیون بازدید از حساب اینستاگرام GE3 میلیون دسترسی در هر اقدام3000 دنبال کننده جدیدجالب است بدانید این کار بدون تبلیغات پولی انجام شد.ما Glossier را در میان نمونه‌های ایمیل رها شده از سبد خرید برجسته قرار دادیم. این بار، این شرکت در کانون توجه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر برای رونق بخشیدن به نام تجاری خود در اینستاگرام است. این نبوغ است، زیرا کار در تولید محتوا را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود مخاطبانش از داشتن ویژگی خوبی برخوردار شوند، که باعث دسترسی و تعامل بیشتر می‌شود.Glossier همچنین جدیدترین محتوای اینستاگرام خود را در صفحه اصلی خود به عنوان راهی دیگر برای جلب مشتری به نمایش می‌گذارد. با بیش از 1 میلیون فالوور اینستاگرام، این شرکت باید فعالیت‌های خود را درست انجام دهد.سفر Intrepid Travel درباره همه گروه‌های کوچک، ماجراهای بزرگ و سفرهای مسئولانه است. این مجموعه را با یک مرکز محتوای به نام ژورنال پشتیبانی می‌کند. در ژورنال، داستان هایی از مسافران واقعی که تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند، ارتباط بیشتری با مخاطبان اصلی آنها برقرار می‌کند. اما یکی دیگر از جنبه‌های استراتژی بازاریابی محتوای Intrepid، ارسال تصاویر سفر آرزو از مسافران در فیسبوک است که آن را با محتوای خاص خود تلاقی می‌دهد. همین کار علاقه‌مندان و پیروان شرکت را افزایش می‌دهد.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *