10 دلیل برتر برای یادگیری بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول)

10 دلیل برتر برای یادگیری بازاریابی دیجیتال چیست؟ (قسمت اول)

با افزایش مداوم کاربران اینترنت در سرتاسر جهان، تعداد صنایع آنلاین تحت وب با سرعت زیادی در حال افزایش است. بنابراین نیاز به دیجیتال مارکتینگ پیش از گذشته حس می شود. از طریق این مقاله در مورد 10 دلیل برتر برای یادگیری بازاریابی دیجیتال و اینکه چرا شما باید آن را به عنوان حرفه خود انتخاب کنید صحبت خواهم کرد.فناوری، در قرن بیست و یکم قویا به فعالیت خود ادامه می دهد و تسلط بر تکنیک های بازاریابی دیجیتال یکی از پیش نیازهای شناخته شده است. خوب، شما از اصطلاح بازاریابی دیجیتال به عنوان رسانه ای برای تبلیغ محصول و تجارت خود آگاه هستید.بنابراین ، فکر می کنید دیجیتال مارکتینگ چقدر مهم است؟ بگذارید چند نکته مهم را بیان کنم:استراتژی بازاریابی امروز کاملاً به بازاریابی دیجیتال بستگی دارد.افزایش تعداد نتایج فروش باعث افزایش درآمد می شود.این به شما کمک می کند تا شرکت خود را برند کنید.آسان است که با کانال های بازاریابی آشنا شوید.بازاریابی دیجیتال به ایجاد ارتباط بهتر با مشتری / چشم انداز شما کمک می کند.نرخ بازگشت سرمایه ROI بهتردارای فرصت های شغلی گسترده و پویا است.به شرکت شما کمک می کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر شوید.اینها برخی از مزایای قابل توجه بهره گیری از یک تیم بازاریابی دیجیتال در سازمان شما است. اکنون ، بیایید در این مقاله در مورد 10 دلیل برتر برای یادگیری بازاریابی دیجیتال و درک آخرین روند بازار در این زمینه، بیشتر بدانیم.قرار است تا سال 2021 ، ارزش دیجیتال مارکتینگ به 118 میلیارد دلار افزایش یابد. همچنین آمارها نشان می دهد که انتظار می رود ترافیک بازاریابی هند 291 برابر بیشتر از سال 2005 رشد کند. صحبت از کانال های بازاریابی دیجیتال یعنی 22٪ از جمعیت جهان در فیس بوک هستند و 51٪ از کاربران اینستاگرام هر روز از آن استفاده می کنند.اکنون ، روند واقعی صنعت بازاریابی دیجیتال عبارتند از:هوش مصنوعی”هوش مصنوعی بزرگترین فرصت تجاری برای شرکتها ، صنایع و کشورها است و تولید ناخالص داخلی جهانی را تا سال 2030 تا 14٪ افزایش می دهد”. این به این معنی است که “افراد دیرآمده به هوش مصنوعی طی چند سال آینده یک رقیب جدی پیدا خواهند کرد.”هوش مصنوعی (AI) در واقع به عنوان یک فناوری پیشرفته در نظر گرفته می شود و کاربردهای بالقوه بی شماری در بازاریابی دارد. این برنامه برای بازاریابی محتوا ، تبلیغات و خدمات به مشتریان مستقر شده است.بات چتچت بات – Chatbots – تا سال 2021 تا 85٪ نیرو می گیرد. این فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی از پیام رسانی فوری برای گفتگو در زمان واقعی با بازدید کنندگان یا مشتریان وب سایت شما استفاده می کند. چت بات کمک خواهد کرد که مشاغل بیش از 8 میلیارد دلار در سال پس انداز کنند. این مبلغ هنگفتی است!بسیاری از مردم در سراسر جهان ترجیح می دهند از Chatbots به عنوان بستر پاسخگوی خود برای پشتیبانی 24 ساعته استفاده کنند. اما اغلب این موارد برای پاسخ به سوالات ساده یا کمک به کاربر در انجام یک کار ساده استفاده می شوند.بازاریابی ویدیوییبازاریابی ویدئویی یکی از معروف ترین و مهمترین روندهای بازاریابی امروز است و احتمالاً برای 5-10 سال آینده ادامه خواهد داشت. همچنین، یک واقعیت قابل توجه این است که 70٪ از مصرف کنندگان می گویند با تماشای فیلم تبلیغاتی نام تجاری خود در کانال های مختلف بازاریابی، یک برند تجاری را شناخته اند. همچنین، علاوه بر این، 52٪ از مصرف کنندگان می گویند که تماشای فیلم های محصول باعث اطمینان بیشتر آنها در تصمیمات خرید آنلاین می شود.واقعیت جالب: تا سال 2020 ، فقط فیلم های بازاریابی بیشتر از 85٪ از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده در ایالات متحده را از آن خود کرده بود.صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود بدانید که YouTube و آپارات تنها راه دستیابی به بازدید نیست. روش های زیادی وجود دارد که می تواند از نظر بازاریابی ویدئویی تعامل بیشتری ایجاد کنید. همانطور که می توانید یک پست ویدیویی کوچک ایجاد کنید یا یک پخش زنده را در فیس بوک، اینستاگرام یا LinkedIn را شروع کنید.واقعیت افزوده و بازاریابیتبلیغات واقعیت افزوده در میان برترین برنامه های مورد استفاده بازاریابان قرار دارد. با استفاده از این، می توانید محیط های ساکن یا غیرواقعی را بیابید ، چیزی که پیشنهاد را با واقعیت خریدار ادغام می کند.این روند یکی از مهمترین نکات برجسته سال 2019 است. طبق آمار استاتیستا ، انتظار می رود اندازه بازار AR و VR در سراسر جهان تنها در 4 سال به 209.2 میلیارد دلار برسد.جستجوی صوتیالکسا ، بهترین رستوران نزدیک من را پیدا کن!می بینید که زندگی ما چقدر راحت است! درمورد آمار، 111.8 میلیون نفر در ایالات متحده در عرض یک هفته از دستیار صوتی استفاده خواهند کرد. و در حدود 31٪ از کاربران تلفن های هوشمند در سراسر جهان از جستجوی صوتی مانند Siri ، Alexa و غیره استفاده می کنند. همچنین تا سال 2021 ، 50٪ از کل درخواست ها مبتنی بر صدا هستند.مشاغل باید همیشه بر تلاش خود در زمینه بازاریابی برای استفاده از بهینه سازی موتور صوتی تمرکز کنند. این به شما کمک می کند تا در مورد مخاطبان هدفتان که ممکن است از کلمات کلیدی شما در جستجوی صوتی خود استفاده کنند، مطلع شوید. همچنین، بر روی کلمات کلیدی دنباله دار تمرکز کنید. دلیل این امر این است که احتمالاً جستجوگران در هنگام طرح سوال دقیق ترند.ادامه دارد…

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *