تبلیغات دیجیتال مارکتینگ و انواع آن

تبلیغات دیجیتال مارکتینگ و انواع آن

در استراتژی های بازاریابی امروزی تبلیغات دیجیتال مارکتینگ نقش ویژه‌ای ایفا می کنند. به طوری که نمی توان استراتژی‌های موفقی را بدون تبلیغات دیجیتال برای یک کسب و کار در نظر گرفت. مهم نیست که کسب و کار شما از نوعB2B یاB2C باشد. در واقع استفاده از تبلیغات دیجیتال این شانس را برای کسب و کار شما به همراه دارد که در معرض دید تعداد بیشتری از مخاطبان قرار بگیرید. اما همه‌ی این از مزایا تنها زمانی به دست می‌آید که تبلیغات شما به درستی مدیریت شده باش.با پلتفرم فریلنسری بومران همراه باشید.به کار بردن عناصر خلاقانهکسب و کار شما عناصر دیداری ای دارد که از طریق آنها به مخاطبان معرفی می‌شود. این عناصر باید به عنوان مزیت کسب و کار شما نسبت به سایر رقبا عمل کند. بنابراین استفاده از عناصر خلاقانه در تبلیغات دیجیتال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. همه‌ی المان‌ها مانند: لوگو، فونت، رنگ و یا هر المان دیگری که توسط مخاطب دیده می‌شود می‌تواند برند شما را به مخاطبان بشناساند. شما باید از طریق این المان‌ها توجه مخاطب را به خود جلب کنید و خود را در ذهن او ماندگار کنید. بنابراین استفاده از المان های خلاقانه در عناصر بصری، تاثیر مستقیمی بر نتایج به دست آمده از تبلیغات در فضای مجازی دارد.در سایت استخدام فریلنسر میتوانید تبلیغات خود را به بومران بسپارید.در تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی باید عناصر بصری شما به قدری خلاقانه و مرتبط باشد که مخاطب تاکنون مشابه آنها را ندیده باشد. به یاد داشته باشید که تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی متفاوت در عین ارتباط داشتن با یکدیگر باید از هم متفاوت باشند. این تبلیغات نباید احساس تکراری بودن را در مخاطب القا کند. در نهایت تصاویر به کار برده شده باید در راستای داستان در نظر گرفته شده برای تبلیغات باشد و آن را تکمیل کند. به علاوه این تصاویر باید با برند شما همخوانی داشته و در مخاطب ذهنیت مشخصی را القا کند.عاقلانه خرج کنیدوابسته به نوع کسب و کار و اهداف شما برخی از پلتفرم‌ها برای کسب و کار شما ارزشمند‌تر است. بیشتر به این پلتفرم‌ها توجه کنید و زمان و هزینه ی خود را صرف آنها کنید. اینکه کدام پلتفرم را انتخاب کنید کاملا وابسته به شرایط برند و کمپین تبلیغاتی شما است.برای مثال پلتفرم‌های تبلیغاتی جستجو، مانندgoogle Adwords برای کسب و کارهایی مناسب است که یک روند مشخص را طی می‌کنند. این کسب و کارها دارای محصولات و خدمات مشخصی هستند و به خوبی می‌دانند که مخاطبان هدف آنها چه کسانی هستند. این پلتفرم‌ها برای استارتاپ‌هایی که محصولات جدیدی را به بازار ارائه می‌دهند، مناسب نیست. همچنین برای محصولاتی که مشتریان برای خرید آنها بیشتر تمایل به خرید حضوری دارند، استفاده از این تبلیغات توصیه نمی‌شود.در زمینه فروش محصولات میتوانید از مشاور بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.تحلیل نتایج مراحل قبلقبل از برداشتن قدم‌های بعدی اطلاعات جامعی را در مورد اقدامات قبلی کمپین خود جمع آوری کنید. دانستن این اطلاعات و تحلیل آنها به شما کمک می کند تا استراتژی های کارآمدتری را در زمینه تبلیغات دیجیتال به کار ببرید. به علاوه باید مرتباً رفتار مخاطبان هدف خود را مورد توجه قرار دهید. گاهی رفتار مخاطبان به علل مختلف تغییر می‌کند. شما باید این تغییرات را در نظر بگیرید و برای گام‌های بعدی مورد توجه قرار دهید.توجه به فرآیند خریدمسیری را که مشتری برای خرید از شما باید طی کند را مورد توجه قرار دهید. به دقت تمام مسیر را آنالیز کنید. تعیین کنید که در هر قدم به مشتری چه اطلاعاتی را ارائه می دهید. و این اطلاعات چه تاثیری بر تصمیم‌گیری برای خرید دارد.با استفاده از ابزار آنالیتیکس می‌توانید اطلاعات جالبی را در مورد زمان اقامت مخاطب در هر پیج نحوه رفتار او پس از مطالعه این صفحه و مانند این ها به دست آورید تحلیل این اطلاعات به شما کمک میکنه تا مسیر مشتریان خود را برای خرید بهتر بشناسید و و ضعف های موجود در این مسیر را برطرف کنید. به یاد داشته باشید که فرآیند خرید برای مشتری باید به ساده ترین شکل تعریف شود.برای انجام پروژه در منزل و تبلیغات میتوانید از طریق بومران اقدام کنید کلیک کنید.شناخت مخاطبان هدفیکی از جنبه‌های شناخت مخاطبان هدف، تعیین کانال ارتباطی با آنهاست. به عبارت دیگر با شناخت مخاطبان هدف خود خواهید دانست که این افراد بیشتر زمان خود را در چه پلتفرمی می‌گذراند. با انتخاب این پلتفرم و تولید محتوای مناسب برای آن می‌توانید در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار گیرید. شناخت مخاطبان هدف از یک سو و استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط افراد به پلتفرم‌های مختلف می‌تواند شما را به سمت برقراری ارتباط با افراد مورد نظر هدایت کند. پلتفرم فیسبوک یکی از کانال‌های بسیار کارآمد بر اساس این معیار است. در این پلتفرم افراد با بیان علاقمندی‌های خود و اطلاعات جامع در مورد سن و جنسیت به خوبی شناخته می‌شوند.ارتباط با پارامترهای شبکه‌های اجتماعیبرای اینکه بدانید کدام یک از استراتژی‌های شما موفق عمل کرده است، باید بتوانید میان هر پارامتر و میزان خرید محصولات ارتباط مستقیم برقرار کنید. با استفاده از پارامترهای به دست آمده از نتایج آنالیتیکس مشخص کنید، کدام یک از تبلیغات شما منجر به فروش بیشتر شده است.پارامترهایی از قبیل واکنش مخاطبان به پست‌های شما، تعداد مخاطبان هدف و فعالیت رقبا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما باید بتوانید این فاکتورها را با فاکتورهای مانند میزان فروش، بازگشت سرمایه، تعداد ثبت نام‌ها و… مرتبط کنید.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *